10 dagen over tijd en nog niets?!

ElsieJoy, echt bedankt voor je lange bericht. Echt vervelend voor je dat er geen touw aan vast te knopen is en uiteindelijk ook PCOS. Houd me vooral op de hoogte van de voortgang!  Het is fijn om te horen dat ik niet de enige ben. Ik voelde me zo abnormaal. Ook heb ik het gevoel dat mijn vriend mijn zorgen niet helemaal begrijpt. Hij denkt dat het allemaal wel losloopt. Maar ik vind het al redelijk lang duren nu. Ik heb voor de zekerheid alvast een afspraak gepland bij de huisarts voor aankomende dinsdag. Wanneer ik toch ongesteld word deze week dan kan ik die afspraak altijd nog afzeggen. 
 
 
Precies! En ik ga inderdaad maar gewoon naar de huisarts. Want ik maak me nu alleen maar zorgen en ik wil niet blijven testen met een negatieve uitslag. Ik wil gewoon 100% zeker weten of ik nu wel of niet zwanger ben. En ik heb wel eens wat gelezen over het hcg wat eerst te laag is. Maar volgens mij is dat meer een uitzondering als dat voorkomt.
 
Ik ben nu ruim 2 jaar gestopt met de pul en heb opzich een regelmatige cyclus van zo'n 28 - 31 dagen. Maar er heeft ook ineens een cyclus van 50 dagen bij gezeten (zonder dat ik positief testte). 
Het kan dus helaas sporadisch zo zijn. Een vriendin van me heeft er zelfs 1 helemaal overgeslagen, dat komt ook af en toe voor. 
Dat niet weten is echt verschrikkelijk hè!
 
Vandaag bij de huisarts geweest. Heb bloed moeten laten prikken. Maandag de uitslag en wanneer de test alsnog negatief of niet afwijkend is, krijg ik hormonen om  het weer op gang te brengen. En hopelijk is het daarna weer normaal. Ben in ieder geval blij dat ik nog maar 2 dagen hoef af te wachten en dat ik dan eindelijk meer weet!
 
Ik heb vrijdag ook bloed moeten laten prikken mijn testen gingen van positief naar negatief en de laatste was weer licht positief nu wil de huisarts ook meer duidelijkheid nu 6 dagen over tijd 
 
Ja ik had vanmorgen gebeld voor de uitslag en hij was negatief. Alles was goed, had alleen een licht tekort aan vitamine D. Heb Primolut gekregen om mijn menstuatie weer op gang te brengen. En wanneet het weer zo lang duurt, word ik doorverwezen naar de gyneacoloog. Ook voor de zekerheid vit D gehaald bij de apotheek. Hopelijk is snel alles weer OK. Bij jou?
 
Terug
Bovenaan