10 dagen over tijd en nog niets?!

[quote quote=10157398]Ja ik had vanmorgen gebeld voor de uitslag en hij was negatief. Alles was goed, had alleen een licht tekort aan vitamine D. Heb Primolut gekregen om mijn menstuatie weer op gang te brengen. En wanneet het weer zo lang duurt, word ik doorverwezen naar de gyneacoloog. Ook voor de zekerheid vit D gehaald bij de apotheek. Hopelijk is snel alles weer OK. Bij jou?[/quote]
Fijn dat je nu zekerheid hebt. Ik had gister ook gebeld nog geen uitslag kon nu wel tot 5 werk dagen duren voor een uitslag zucht... 
 
Hoi allemaal,
Ik ben morgen ook 10 dagen overtijd en €50.- lichter aan testen. Allemaal negatief.
Zelf ben ik in april 2018 gestopt met de pil en heb daarna voorbehoedsmiddelen gebruikt. Mijn cyclus was netjes elke 30 dagen. In December 2018 hebben mijn vriend en ik besloten om te stoppen met voorbehoedsmiddelen want als er een kindje komt is het van harte welkom.
Toen ik 3 dagen overtijd was heb ik heb de HA opgebeld en die zegt ga er maar vanuit dat je zwanger bent. Ook omdat ik zwangerschapsymptomen had zoals hoofdpijn, opgeblazen gevoel etc. Maar ik moest een week later terug bellen als mijn menstruatie nog steeds was uit gebleven. Dit ook gedaan en ik kreeg het zelfde te horen. Ik kon geen bloed onderzoek doen omdat je medische redenen voor nodig hebt. Dus ik moet nog een week wachten om mijn urine in te leveren. Ik word zo gek van al dat wachten dus ik heb gewoon een verloskundige gebeld en het verhaal uitgelegd, ook dat de dokter zegt ga er maar van uit dat je zwanger bent. Ze begreep de onzekerheid van mij en ik heb dus van de verloskundige een formulier gekregen om een bloedtest te doen. Dit vandaag gedaan en donderdag nog een keer en vrijdag krijg ik dan de uitslag. 
Dus de dokter laat me gewoon wachten in onzekerheid terwijl je zelf actie onderneemt je wel een bloedtest kan doen. Heel apart. Maar goed, hopelijk vrijdag een positieve uitslag!
 
liefs, 
 
Ja het wachten is het ergste. Hopelijk krijg jij morgen wel een positieve uitslag. Ik hoop toch dat ik doorverwezen word naar de gyn. Ik blijf me toch zorgen maken waarom het allemaal zo lang duurt. Ik heb nu wel hormonen mee gekregen, maar ik wil eigenlijk kijken of het uit zichzelf weer op gang komt. Ik wacht dus nog uiterlijk tot 80 dagen en daarna ga ik de hormonen slikken als het dan nog niets is. Fingers crossed voor jullie in ieder geval
 
[quote quote=10161083]Zonder de hormonen te slikken, toch eindelijk ongesteld geworden vandaag! Wat een opluchting[/quote]
 
oh wat fijn dat het zoner hormonen toch vanzelf nog is gekomen!
 
Terug
Bovenaan