10 weken na bevalling weer zwanger

Na twee dagen hadden we het idee van een derde kindje compleet omarmd. Dit cadeautje was welkom voor ons. Helaas heeft het niet zo mogen zijn en ben ik het gisteren verloren?

Voorlopig houden we het bij beschermde seks en genieten we van onze meisjes. Wie weet wat de toekomst brengt...
 
Het verhaal heeft nog een twist. En ik ben daardoor weer van slag...

Omdat ik nog steeds kwaaltjes heb en vanalles voel gebeuren in mijn buik hebben we besloten nog een test te doen. Want als het hcg zou afnemen word de streep op de test ook minder zichtbaar.
Nou binnen een minuut stond er een streep die dikker is dan de controle streep?. Alles wijst erop dat ik nog steeds zwanger ben...

We hebben gisteren direct de verloskundige gebeld. Ze zegt dat het zou kunnen dat ik één vruchtje van een tweeling ben verloren. Zaterdag gaan we een echo maken...
Als er een kindje groeit zullen we dat met liefde opnemen in ons gezin, maar op dit moment weet ik eventjes niet meer wat ik moet denken of kan verwachten. De twijfels van wel of niet zwanger zijn worden een beetje veel.

Zijn er meer vrouwen die heel duidelijk een vruchtje verloren zijn en daarna nog zwanger bleken?
 
Vanochtend is de echo gemaakt. De miskraam is niet volledig, waardoor de vruchtzak er nog zit. Het was een eenlingzwangerschap.
Ik krijg maandag een doorverwijzing naar de gynaecoloog en die zal hoogstwaarschijnlijk medicijnen voorschrijven.
Ik wil voorlopig nog geen curretage. Dat lijkt me zo’n nare ervaring dat ik hoop dat niet nodig te hebben...

Voor nu denkt mijn lichaam dat ik zwanger ben, vandaar dat ik kwaaltjes heb en gerommel in mijn buik voel. Mentaal heb ik even geen idee hoe het met me gaat of hoe ik de komende dagen doorkom. Ik wil het graag afsluiten...
 
Dank je wel. Het ene moment voel ik mij wel oké en het andere overheerst er verdriet en angst.
Ik ben zo dankbaar voor onze gezonde meiden, die houden het nu luchtig?
 
Holy Shit! Ik geloof dat ik gek word?

Het is wel een tweeling geweest! Vanochtend bij de gynaecoloog zagen we een kloppend hartje! Ik ben vandaag 7 weken en 5 dagen zwanger. Terwijl ik dacht dat ik vandaag een behandelplan zou krijgen om mijn baarmoeder leeg te krijgen... bizar dit.
Ik was toen ik het vruchtje verloor minder lang zwanger dan ik dacht.

Het moet nog even settelen in mijn hoofd, maar we zullen dit kindje graag in onze armen nemen en verwelkomen in ons gezin?
 
Terug
Bovenaan