10 weken na bevalling weer zwanger

Wat een verhaal Wolkjes! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat een rollercoaster moet dit voor jullie zijn. Ik hoop voor je dat alles nu goed gaat en dat jullie nu echt aan dit nieuws kunnen gaan wennen. Heel veel geluk met je gezin!!❤️
 
Wauw wat een bijzonder verhaal! En wat anderen er van denken, lekker laten gaan! Met dit verhaal heeft het gewoon zo moeten zijn. 3 kleine ukkies! Heerlijk, lekker genieten!
 
Dank jullie wel dames. Het zal een heftig jaartje worden als de baby er is, maar dat komt vast goed.
Straks hebben we een dochter van 2,5, een dochter van 1 en een newborn?.

Als klein meisje was het al mijn wens om jong mama te zijn en een groot gezin te hebben. Best bijzonder dat het ons gegund is.
 
Wauw Wolkje.. Wat een prachtig verhaal. En zo dubbel ook allemaal. Mijn gevoel zegt, dit had zo moeten zijn. Wat een mooi verhaal, en speciaal. Geniet van jouw zwangerschap ❤️
 
Dank je wel mama van M.

We hebben vanochtend een echo gehad en er groeit inderdaad een vruchtje met een sterk kloppend hartje. Het is nog steeds niet helemaal geland voor ons en we zijn vooral praktisch aan het denken.
Er komt nog een kindje bij! ?
 
Wooww.. Wat super heftig allemaal!
Maar wat fijn dat het nu goed lijkt te gaan met jou en de kindjes.
Trek je niks aan van wat een ander vindt, als jullie vertrouwen in jezelf hebben dan komt het echt wel goed!
Hopelijk kun je inmiddels wat beginnen met genieten! ❤️
 
Terug
Bovenaan