+

van harte gefeliciteerd en zo snel wat ongeloofelijk toppie~~~~ nou geniet ervan

Gefeliciteerd,

Wat ongelofelijk snel zeg.
Geniet er maar lekker van.

gr,
Lin

He?????
Ben jij dezelfde miep waarmee ik wel es gekletst heb over rode puntmutsen in je tuin. Dat zal dan wel meer dan een jaar geleden zijn. Jeetje wat gaat de tijd dan hard zeg!!! En nu ben je dus alweer zwanger?????
Super.

Gefeliciteerd zeg.
Hier helaas nog steeds niet....

Liefs
Ineke

Van harte gefeliciteerd, geniet er maar van.
Liefs van Miena.

quote: ineke75 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-08-2006 10:05:50'));

He?????
Ben jij dezelfde miep waarmee ik wel es gekletst heb over rode puntmutsen in je tuin. Dat zal dan wel meer dan een jaar geleden zijn. Jeetje wat gaat de tijd dan hard zeg!!! En nu ben je dus alweer zwanger?????
Super.

Gefeliciteerd zeg.
Hier helaas nog steeds niet....

Liefs
Ineke

Aan alle meiden,

bedankt voor jullie reacties. Echt heel lief.

Ineke75,

ja hoor dat is dezelfde Miep. De rode puntmutsjes hadden me geholpen om de tuin in orde te brengen. En de cyclus erop bleven ze weg. En ondertussen is ons knulletje 4 maanden. Als deze zwangerschap goed gaat (alles is mogelijk, heb 3 kids, maar wel ook al 3 miskramen (waarvan 1 vroeggeboorte met 18 weken) gehad.) dan is ons ventje net een jaar als er weer een pukkie bijkomt. Gaaf hoor.

Maar ik blijf nog effies met beide benen op de grond. Eind augustus verwijskaart voor de gyanecoloog ophalen bij de huisarts, dan afspraak maken en dan zal ik darana wel een echo krijgen. Maar echt juichen doe ik pas als die 18 weken voorbij zijn)

Miep

He,

In ieder geval gefeliciteerd en ik hoop dat het deze keer weer heel goed mag gaan en dat je knulletje er een broertje of zusje bij krijgt.

groetjes

Snap natuurlijk dat je je hoofd koel probeert te houden maar het gaat gelukkig nog steeds vaker goed dan dat het misgaat en jij hebt je portie al wel gehad dus het gaat gewoon goed!!!
Super.
Hoop dat je snel kunt gaan genieten en hoop toch dat dat nu ook al wel een beetje lukt!!

Liefs
Ineke

Terug
Bovenaan