.

Ik vind dit ook heel lastig! Nu met de warmere nachten heeft ze een zomerslaapzak aan van 0.5 tog, een romper korte mouw en het pyamashirtje lange mouw. Toen afgelopen week de nachten nog wat warmer waren alleen de romper in de slaapzak. Ze heeft altijd een raam open in haar kamer. Is er ongeveer 20gr 's nachts nu. 
Als wij naar bed gaan leg ik er nog een lakentje en dun dekentje over, alleen over haar beentjes. Ze is 8 maanden.  

Mijn dochter is net 1. De babyfoon geeft 25 graden aan. Ze heeft een romper met korte mouw aan en een dunnen slaapzak zonder mouwen. 

Ah bedankt voor de reacties! Vond m vanochtend dan toch wel weer koud aanvoelen.. dus vanavond miss dan een pyjama aan met zomerslaapzak of toch n winter met dan een korte mouwen romper haha.. nog in dubio..

Hier vaak de herfst variant van de puckababy met korte mouw romper/of alleen luier, als het boven de 24 graden op de kamer is dan de zomer variant. Ons zoontje is alleen niet zo fan van de zomervariant omdat deze minder zacht is aan de buitenkant. Daarom het liefst zo vaak mogelijk in de teddy variant, hij voelt nooit warm aan dus hij zal het wel lekker vinden. Maar ik vind het ook altijd een gedoe, raam open/raam dicht. Je blijft twijfelen....

Voor de puckababy slaapzakken zijn er schema's op internet te vinden met temperaturen en wat je kind daarbij aan moet en in de zomer- of winterslaapzak. 
deze gebruik ik altijd en werkt goed.

Hier baby van 10 maanden, slaapt in een zomerslaapzak zonder mouwen en verder alleen in een luiertje.   
Het is 26 graden op zijn kamer.

Hier ook Puckababy slaapzak bij zoon van 16 maanden.
Als babyfoon 25 graden aangeeft, doe ik pas de zomerslaapzak aan. Wel samen met romper korte mouw en pyamashirt en -broek. Raam open, dus 's nachts koelt het wel verder af. Ik merk wel bij de zomerslaapzak dat hij vroeger wakker is en niet meer in slaap valt. Terwijl dat met de dikke (herfst) slaapzak wel is.
Misschien dat ik 's avonds ook wel een dekentje over hem heen ga leggen.

[quote quote=10332424]Hier ook 11 maanden! Slaapt met 23°C met een romper + pyjama + zomerslaapzak met mouwen en geen sokjes aan[/quote]
Tering... Als ik jou was zou ik de richtlijnen voor veilig slapen even lezen. Dar is echt bizar veel

Terug
Bovenaan