12 weken echo...koppige baby

<p>Tijdens onze 12 weken echo ( die ik ook helemaal alleen heb moeten doen), werd alles goed gecheckt. 2 benen, 2 armen, 2 voeten, 2 handen,...</p><p>Maar een totaal beeld van de baby kregen we niet echt. Hij was heel koppig en draaide telkens zijn rug naar de camera.</p><p>Ze hebben zelfs opnieuw een inwendige echo gedaan, maar ook dit hielp niet.</p><p>Ik heb een beetje moeten wandelen en springen, de VK duwde een beetje op mijn buik en toch wilde die kleine man niet van plaats veranderen.</p><p>Hij bewoog wel, strekte zich eens goed uit, maar daar bleef het bij.</p><p>Nu heb ik echt een lelijke echo, we zien enkel achterkant van zijn hoofdje, een opgetrokken schouder en beentje en zijn ruggengraat.</p><p>Ik keek er zo naar uit om een mooie foto te hebben! Ben dan ook zwaar teleurgesteld terug naar huis gegaan. </p><p>Nu hoop ik dat bij mijn volgende echo op 20 weken ik wel een mooi beeld krijg...</p>

Ik zou er vooral van genieten dan alles in orde was, dat is helaas echt niet altijd het geval bij de 12 weken echo...
Je kunt toch altijd nog een pretecho laten maken? Moet je wel zelf betalen natuurlijk, maar dan heb je wel een extra afbeelding.

Ik zou idd vooral genieten van het feit dat je zwanger bent en alles goed is! Een lelijke echo is wel het minste waar ik me druk om zou maken 

Ik zou me hier even overheen zetten. Als je dit al vervelend vindt (en dit is echt niet lullig bedoeld, maar toch) wordt het denk ik nog wel zwaarder voor je de komende tijd.
Wij hadden qua termijnecho wel een goede echo met 'mooi' beeld, maar vanaf de 20 weken echo lag hij bij ons altijd verkeerd (hadden na de 20 weken echo's ook nog paar liggingsecho's). Dus heb eigenlijk alleen maar 'lelijke' echo foto's van hem, maar ik zie dat niet zo. Vond het altijd al bijzonder genoeg hem te zien, kloppend hartje, lekker bewegen en een gevulde maag. Zou me meer focussen op dat de echo goed is en de baby het goed doet dan op het plaatje hoor.

Als je perse een mooie echo wilt misschien een pretecho inplannen? Sommige doen dit nu alweer! En daar nemen ze wel tijd en er is ook een garantie voor een 2de keer volgens mij stel de baby ligt weer zo.

Terug
Bovenaan