12 weken echo...koppige baby

Het is vervelend maar dat kan nou eenmaal gebeuren. Ik had een goede 12 weken echo waarop ze zich goed liet zien. Maar tijdens de 20 weken echo zagen we vooral rug en billen. Dus ook uiteindelijk maar een paar goede foto's gehad toen ze wel net even zich liet zien. Het is jammer maar niks aan te doen. Belangrijkste is dat alles goed is. En anders idd een pretecho laten doen. 

Ik geloof niet dat ik ooit een mooie echo foto gehad heb, bij geen enkele echo bij mijn 2 dochters. De meeste echo foto's zijn 'lelijk, scheef en vaag. 
Ach, ik vind het totaal niet boeiend. Ga er niet van uit dat de foto's met 20 weken beter zijn. Alleen maar slechter, want dan is de baby veel groter en past zijn hele lijfje niet meer op 1 foto... dus krijg je een foto per lichaamsdeel. Dus 1 mooie foto van het hele lichaampje krijg je niet meer.
Wees maar gewoon blij dat je baby gezond is en maak je niet druk om een wat lelijkere  foto ;)

Ik geloof niet dat ik ooit een mooie echo foto gehad heb, bij geen enkele echo bij mijn 2 dochters. De meeste echo foto's zijn 'lelijk, scheef en vaag. 
Ach, ik vind het totaal niet boeiend. Ga er niet van uit dat de foto's met 20 weken beter zijn. Alleen maar slechter, want dan is de baby veel groter en past zijn hele lijfje niet meer op 1 foto... dus krijg je een foto per lichaamsdeel. Dus 1 mooie foto van het hele lichaampje krijg je niet meer.
Wees maar gewoon blij dat je baby gezond is en maak je niet druk om een wat lelijkere  foto ;)

[quote quote=10324536]Pret echo doen ze toch nog niet? Hier mag de partner wel weer mee[/quote]
Verschilt denk ik per praktijk maar hier worden ze wel weer gedaan. En partner mag ook weer mee. 

Ons mannetje ligt het liefst op zn zij.. dus ook hier nog geen "mooie" echo maar inderdaad als alles met hem maar goed gaat. Pretechos kunnen weer. Ik heb er een gehad bij een apart echobureau, mijn vk zelf doet dat nog niet. Maar dan ook geen garantie op duidelijker beeld.. bij mij ligt ie steevast op zn zij en met zn handjes voor zn gezichtje :) 

Hou je er niet teveel aan vast. Bij mijn zoontje best veel echo’s gehad omdat ze niet alles meteen goed konden meten omdat meneer nooit mee werkte. Belangrijkste is dat ze goede metingen hebben en jij het kindje heb kunnen zien. 

Terug
Bovenaan