12 weken echo...koppige baby

Ik zou er van genietem em vooral heel gelukkig zijn van het feit dat je en gezond kind draagt en zwanger mag zijn!  Laat je baby lekker zitten. Het is alleen maar stress voor jouw baby als er iemand ineens in je buik gaat zitten porren voor een foto.  Over 6 maanden heb je hem voor altijd in je armen. 

Ik heb geen enkele mooie echo... meneer wou er nooit duidelijk opstaan. Vond heel jammer , maar vond het belangrijker dat hij gezond was! Dat dat altijd duidelijk was 

Zoals iedereen al zegt: geniet ervan dat alles goed is. Bij mijn vorige zwangerschap bleek bij de twaalfweken echo iets niet goed te zijn. Het was Turner syndroom en het kindje is met 19 weken zwangerschap overleden. 
niet om zielig te doen, maar wel om het even in perspectief te zetten 

Bedankt voor al jullie reacties! 
Ondertussen de 20 weken echo gehad, in het begin zijn hoofdje goed kunnen zien, dat neusje en die lipjes. Zooooooo leuk!
Daarna was hij wel weer gedraaid.
Mijn man mocht nog steeds niet mee binnen, wat wel heel jammer was. Maar we hebben toch een reeks fotos nu gehad zodat hij zijn zoon ook eens kon zien.

Wat fijn Noira dat je de baby deze keer beter kon zien en dat je nu ook mooie foto’s hebt gekregen. Tuurlijk is het het belangrijkste dat de baby gezond is maar je mag toch wel een beetje teleurgesteld zijn als het niet helemaal loopt zoals verwacht? Ik had afgelopen week een echo met 14 weken en ze konden het geslacht nog niet zien terwijl we het bij deze zwangerschap graag wilden weten. Natuurlijk ben ik blij dat alles goed gaat met ons kindje, maar ik had wel verwacht dat ze het konden zien.. dus ik ben ook een klein beetje teleurgesteld! Denk dat dat ook gewoon mag ?

@Mimi de volgende echo zal hopelijk wel duidelijkheid brengen.
Bij mijn 20 weken was het geslacht overduidelijk! Nog even geduld.
En inderdaad, een beetje teleurstelling mag ? 

Terug
Bovenaan