12 weken

vandaag precies 12 weken,
blij dat ik nu uit die onzekere periode ben,

het is rustig aan het worden hier, er zijn niet zoveel vrouwen meer,

gaat alles nog goed met iedereen, , en zit iedereen bijna aan de 12 weken ?
 
gaat alles verder goed ?
geen kwaaltjes en zo ?

ik heb eigenlijk geen kwaaltjes meer alleen nog wat gevoelige borsten maar ben niet meer extreem moe enzo , kan niet wachten om 12 november het hartje voor het eerst te horen ! zo verliefd al op die kleine kruimel !!
 
lekker gevoel he, de twaalf weken voorbij te zijn! Ik ben nu 13 wekenen gebruikte medicijnen die ik nu mag afbouwen....dat is ook heerlijkw ant die hadden vervelende bijwerkingen.
t is inderdaade rg rustig hier, jammer!
 
Ik ben vandaag precies 14 weken. Ik ben 30 april uitgerekend maar mijn twee andere kinderen zijn langer blijven zitten, vandaar dat ik hier ook meeschrijf.
Ik heb bijna geen kwaaltjes meer, niet meer misselijk.
Soms nog wel moe en hongerig...
Het genieten is nu begonnen. Vandaag meteen de stad in geweest om positiekleding te scoren.
Dat heb ik nu wel nodig.
Ik moest wel lachen bij prenatal. Normaal heb ik maat 40 van spijkerbroek maar nu was maat 38 nog te wijd en kreeg ik maat 36 in mijn handen gedrukt door de verkoopster. Ik dacht dat ik dikker zou worden ?!
 
haha kijk dat zijn nog eens leuke dingen!!
broeken en zo zitten me niet meer lekker, alles wat strak om me buik zit zit niet fijn,
maar gewoon leggings en leuke jurkjes aan !
ben wel blij nu die 12 weken te zijn , het zit toch in je achterhoofd
 
Het is hier inderdaad erg rustig. Volgens mij zijn er ook niet zoveel " mei mama''s". hier nu ongeveer 10 weekjes, (dinsdag de 2e echo en dan weten we het zeker) en gelukkig geen kwaaltjes ?.

Wat fijn dat je de 12 weken voorbij bent, dat is alvast het eerste mijlpaal!

 
Terug
Bovenaan