12 weken

Hier vandaag 10 weken. Het wordt vast actiever naarmate de weken vorderen :) Ik heb niks te klagen momenteel, kwaaltjes goed te doen alleen een beetje lage bloeddruk dus snel duizelig. Probeer nog een beetje m'n sporten bij te houden en a.s. zondag ga ik 10km hardlopen, benieuwd of het nog lukt :) Ook benieuwd hoe lang ik het hardlopen nog ga volhouden, ben al wel een stukje trager dan voorheen. Ik ga nu ook 2 x per week naar de sportschool om m'n core sterk te houden, heb ik bij mn vorige zwangerschap niet gedaan en daarna veel last gehad van mn heupen en rug. Dat wil ik nu maar eens voorkomen. Voelt wel goed een beetje krachttraining en hopelijk helpt het ook tegen latere klachten in de zwangerschap! Sporten jullie nog?
 
Als ik dit allemaal lees van jullie, lijkt dat voor mij nog zo kort geleden, nu sta ik op springen en kan onze kleine meid binnen 3 weken het licht zien!

Geniet lekker van jullie zwangerschap! Ik ben aan het aftellen!
 
Hoi! Ben er ook nog hoor;) maar veel problemen met inloggen maar nu weer een x gelukt, heb mijn naam beetje veranderd maar lijkt wel op de oude. Ben nu ook 12 weken, vermoeidheid bijna over maar nog wel misselijk elke avond boven de pot... Maar de echo was goed dat was wel even fijn. Sporten kom ik echt niet aan toe 's avond ben ik niks meer....
Groetjes!!
 
hallo!

Nieuw hier maar hartstikke leuk om mee te praten! vandaag 12 weken, maar nog erg misselijk en nog steeds moeite om mijn ogen open te houden tijdens gtst. ben kapot!

Gr mylene
 
Terug
Bovenaan