12e ronde en.............

quote: Jazz31 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-10-2007 19:40:51'));

Hoi Yvonne,

Ik heb al een tijd lang niet meer van me laten horen. Had er even helemaal genoeg van.. Toen hebben we nog wel eens met elkaar gekletst.. De laatste tijd lees ik toch weer mee. Nu ik jouw berichtje zag kon ik het toch niet laten laten om even te reageren. Wat een geweldig nieuws zeg; van harte gefeliciteerd. Geniet ervan!!!  

Ik zit nu in ronde 9 of 10, weet het eigenlijk al niet eens meer, dus helaas nog niet zwanger. A.s. donderdag nod, misschien deze keer??

Nogmaals van harte gefeliciteerd!!!

Liefs,
Jazz

Hallo Jazz, dank je wel meid! Fijn dat je even reageerde. En je ziet het, het is mij ook gelukt! Nu zal ik eens flink voor jou duimen hoor! Ik hoop dat het gauw ook raak is bij jou (donderdag?) en ik zal nog eens extra glitters jouw kant op sturen en wie weet ben jij de volgende!   Heel veel succes en hier komen ze hoor:
******************** ********************* *************************** ************************ *********************** ****************** ****************** ***********

Heel veel liefs Yvonne

Hoi Yvonne.

Dat is een tijdje geleden he? Nu zie ik geweldig nieuws bij jou!

GEFELICITEERD

En dat in ronde 12!

Zit zelf ondertussen ook in 12. Volgens mij liepen we toen ook al gelijk dus er is nog steeds hoop (gelukkig).

Was het bij jou deze keer anders dan anders? Ben wel benieuwd.

Heel veel succes en plezier met je zwangerschap en straks met jullie kleintje.

x-vlinder

quote: vlinder_____ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-10-2007 19:59:32'));

Hoi Yvonne.

Dat is een tijdje geleden he? Nu zie ik geweldig nieuws bij jou!

GEFELICITEERD

En dat in ronde 12!

Zit zelf ondertussen ook in 12. Volgens mij liepen we toen ook al gelijk dus er is nog steeds hoop (gelukkig).

Was het bij jou deze keer anders dan anders? Ben wel benieuwd.

Heel veel succes en plezier met je zwangerschap en straks met jullie kleintje.

x-vlinder

Hallo Vlinder, dank je wel hoor! Ja dat is een tijdje geleden he?

Ik had deze ronde steeds hevige ongikrampen, maar dat verdween na een half uur ook weer. Dit had ik de laatste week steeds. En ja ook pijnlijke borsten en dit kwam pas een paar dagen voor mijn NOD en werd met de dag erger. ROnd de eisprong hele gevoelige tepels. Met vlagen misselijk. Koffie drink ik wel maar lang zoveel niet meer. De geur van eten is niet lekker, maar eten lust ik nog wel. En verder erg moe en klunzig gedrag haha. Nou ja dat was het zo'n beetje.

Meid ik hoop dat je me snel volgt hoor! En we gingen gelijk op, dus jij moet nu ook maar eens hoor! Heel veel succes en ook veel glitters voor jou!

Veel liefs Yvonne

Hey Yvonne,

Wat een geweldig nieuws!! Gefeliciteerd!!

Ik was de laatste tijd niet meer zo actief aanwezig, maar zag je topic en werd zo nieuwsgierig!! Echt helemaal geweldig.

Geniet ervan en hopelijk mogen we snel volgen.

Liefs Stefanie

Meid,
Van Harte Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ga er lekker samen van genieten!

Groetjes,
Leeuwtje

HEY HEY!!

Ten eerste van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik zit zelf in ronde 9 nu, maar heb het op het moment best wel moeilijk, iedereen in mijn omgeving word zwanger.
Ik lees wel mee hier, maar reageer niet zo veel.Maar vind het heerlijk om te horen dat je in ronde 12 zwanger bent geworden.
Zo heb ik toch nog een beetje hoop!!!
Je blijft toch iedere keer weer hopen, en als ik Januari nog niet zwanger ben gaan we naar de huisarts, We zien het wel hoe het gaat lopen meer kunnen we niet doen.
Dat neemt niet weg dat je het weleens moeilijk kan hebben!

Groetjes en geniet ervan!!!

Patricia

Hey hey,

Wat goed na al dat wachten nu zwanger proficiat!!!
Ga er lekker van genieten, het is één van de bijzonderetijden in jullie levens!!!
Het blijft een groot wonder dat zo iets kan!!!
En het gaat ook erg snel en zo'n mooie buik wens ik je ook toe das zo leuk!!!
Fijne zwangerschap!!!

Liefs Sandy

Hallo meiden, dank jullie wel voor de lieve reacties. We hebben toch vanmorgen nog een keer getest en het is echt zo!!!!!!!!! Met clearblue deze keer en een vette plus!!! Ben echt superblij dat het nu eindelijk raak is. En het lange wachten is nu vet beloond en ik weet zeker dat het iedereen gaat lukken hier. Dus meiden kop op en ik weet zeker dat het jullie allemaal gaat lukken hoor!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan