13 oktober komt steeds dichterbij.....

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

Mijn NOD is donderdag.... het aftellen is dus weer begonnen. Spannend!!!

Dit was / is ronde 11, hoop dus dubbel zo erg dat het raak is dit keer. Wil zooooo graag.

Nog maar een paar daagjes wachten.

Hoe gaat het met de andere meiden die rond deze datum ook NOD hebben?

Doei doei Bloempje

hoi bloempje,

ik kon mij vanmorgen niet inhouden en heb al een rest gedaan van clearbleu digitaal, maar negatief, ik moet toch echt wachten en dat valt niet mee!!!!! wat duurd dat altijd lang, vooral de laatste 2 week, schiet voor mijn gevoel niet op.

ik had vorige week, 2 dagen bruine afscheiding, ik weet niet of dat wat te betekenen heeft, ik wacht maar ''rustig'' af. haha

en hoe voel jij je???   als je donderdag nog niet ongi bent wanneer ga je dan testen?
ik denk dat ik maar wacht tot zondag, als ik nog niet ongi ben.

liefs Tamara

hoi meid .lang duren die dagen he .ik zit in hetzelfde situatie als jou .spannend he kusjes timous
.

Hoi dames, mijn NOD is vrijdag maar ik kan niet zeggen dat ik zenuwachtig ben. Geloof namelijk helemaal niet dat het "gelukt" is deze maand. Ik heb amper iets van een eisprong gevoeld, terwijl het vorige maanden best zeer deed.
Eigenlijk is dit alles wel een goed teken, hihi. Toen ik zwanger bleek te zijn van m'n dochter was ik er echt van overtuigd ongesteld te gaan worden.
Nouja, we zullen zien.
Jullie ook sterkte met wachten en laten we hopen dat oktober onze topmaand wordt!!

TeHa

Hoi meiden,

Mijn NOD is woensdag a.s. en mijn gevoel zegt dat ik ongi ga worden.
Bah, ik vind het nu al niet leuk meer. Wat een spanning zeg.......
Ik heb zeurende pijn onderin mijn buik dus het zal wel niet!

Maar goed, nog effe wachten dus. Allemaal heel veel succes en hopelijk blijven ze weg deze maand.... (en daarna nog een heleboel maandjes......!)

Groetjes,
Rosanne

hoi meiden

ik had gister of vandaag mijn nod....en nog niks te bespeuren!! Ook geen bruine rotzooi, die ik vaak een paar dagen van tevoren heb.

Maar ik voel me echt niet zwanger. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik mischien zwanger kan zijn, niks wijst erop!! Dus testen durf ik nog niet, en ook de tampontest is niks voor mij

Ik vind dit gewoon niet leuk meer!! Als ik nou misselijk was ofzo, dan werd het wel erg spannend, maar dit vind ik nou echt frustrerend!!

Meiden, steek me even een hart onder de riem?

liefs janine

IK KAN HET ME GEWOON NIET VOORSTELLEN DAT HET WEL EENS RAAK KAN ZIJN!!!!!!!

Heey meiden!

Hier ook nog niets te bespeuren gelukkig. De afgelopen maanden had ik telkens een paar dagen voor NOD rood/bruin slijmverlies. Daar heb ik nu geen last van, begin er op te hopen dat het RAAK is. Wordt er gewoon een beetje zenuwachtig van.

Ben net ook maar naar de drogist gestapt om een test te halen. Bij de drogist liggen ze tegenwoordig niet meer achter de kassa, maar je kan ze zelf gewoon in de winkel pakken. Dus niet meer met een rood hoofd en stotterend om een test vragen dus.

Wat denken jullie? Mijn andere spulletjes gaan netjes aan de kant waar de tasjes liggen, maar wat doet ze met die test????? Die legt ze bovenop de kassa naast het pinapparaat!!! Wat een ongelofelijke doos zeg... zo'n mens moet toch snappen dat het erg persoonlijk is, zo'n test. Er stond een hele rij achter me!

Maar goed, kom ik thuis en ik dacht kom ik doe alvast een testje. Die ander wilde ik bewaren voor tot na NOD als de 1e soms negatief was... ik dacht namelijk dat ik een dubbele test had gekocht. Niet dus!

Ik ga dus nog maar even niet testen... ga nog een paar dagen wachten.

Hoi Angel!

Waarom zou het niet raak kunnen zijn? Een test brengt hopelijk gauw duidelijkheid (positief) voor je... moet je er wel eentje gaan doen natuurlijk!!

En hoe ging je wedstrijd zaterdag? Ben niet gaan kijken hoor, had andere dingen te doen.

Kusss Bloempje

Terug
Bovenaan