13 oktober komt steeds dichterbij.....

Heey meiden,

Morgen is het D-day...

Had helemaal het gevoel dat ik zwanger was, heb de vorige cyclussen telkens bruin/rood slijmverlies gehad een paar dagen voor NOD. Soort van voorbode van mijn NOD eigenlijk. Daar heb ik nu geen last van, dus ik begin te hopen en te hopen en te hopen...

Daarom net de test gedaan die ik gister heb gekocht, en die was helaas negatief.

't Was ook niet met ochtendurine, beetje dom van me. Maar ik kon gewoon niet wachten.

Daaaaag € 6,49!

De zoveelste test die eigenlijk weggegooid geld is!

Heb nog een sprankje hoop dat er nog niet genoeg hormoon in m'n urine zat, probeer positief te blijven. Maar ik ben nu wel een beetje frustie hoor. 't Is ook al 'ronde 11'...

Meiden die inmiddels ongi zijn geworden: Balen zeg!! Hopelijk volgende keer meer geluk!

En voor de afwachters onder ons: Toi Toi Toi

Liefs van Bloempje

Het was idd heel fijn om met die vrienden erover te praten. Ze zijn zo lief, ze hadden liever gehad dat wij zwanger waren en dat zij nog een halfjaartje moesten wachten. Ik heb er wel een heel moeilijk weekend door gehad, het gaf me zo'n dubbel gevoel.

Jij hebt toch ook zo'n soort situatie meegemaakt met een vriendin van jou die tegelijkertijd aan de kinderwens begon en snel zwanger was. Dat kindje is nu waarschijnlijk al geboren.

Een raar idee hè, dat we nu al een kindje zouden kunnen hebben als het snel was gelukt. Kan het me niet echt voorstellen.

Oh, bloempje wat balen!

Vreselijk altijd hè, zo'n negatieve test, dan kan je nog beter niks weten.

Het kan idd nog zo zijn dat je nog niet genoeg hormoon in je bloed hebt. Bij mij gaf de test op m'n NOD ook negatief aan (na 1 uur wel heel licht positief). Na drie dagen overtijd was ie pas positief.

Ik blijf nog gewoon voor je doorduimen hoor, tot blaren aan toe. Het moet nu toch wel een keer zijn gelukt!

Oh, bloempje wat balen!

Vreselijk altijd hè, zo'n negatieve test, dan kan je nog beter niks weten.

Het kan idd nog zo zijn dat je nog niet genoeg hormoon in je bloed hebt. Bij mij gaf de test op m'n NOD ook negatief aan (na 1 uur wel heel licht positief). Na drie dagen overtijd was ie pas positief.

Ik blijf nog gewoon voor je doorduimen hoor, tot blaren aan toe. Het moet nu toch wel een keer zijn gelukt!

quote: linny25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-10-2005 16:53:53'));

...

Ja, dat klopt helemaal. Ze heeft 2 maanden terug een kindje gekregen.  Inderdaad een raar idee hoor, dat je van jezelf ook al een kindje had kunnen hebben.

We proberen positief te blijven (als dat lukt) enne... genieten van het leven dat we nu leiden. Als er een kleintje komt zijn het uitslapen,  spontane dingen doen  e.d. ook over. Ik probeer het tegenwoordig maar van die kant te bekijken!

Lief dat je voor me duimt joh! Mijn mannetje is weer voor een paar dagen van huis, dus we 'bespreken' alles nu door de telefoon. Ben blij als hij weer thuis is, heb wel behoefte aan een knuffel!

Even een ander vraagje, jullie zijn toch ook 'bezig' (rotwoord) voor een 1e kindje?

Nou meis, dit was het weer.

Doei doei

Hey,

Ja, wij zijn ook BEZIG voor een eerste (hi-hi).

Ik vind het zo knap dat jij altijd zo positief kan blijven en vertrouwen blijft houden, daar heb ik echt bewondering voor.
Je hebt ook helemaal gelijk hoor, als je schrijft dat je nu allerlei dingen kan doen die je straks niet meer doet en ik probeer me altijd maar voor te houden dat je het achteraf niet merkt of je kindje nu een jaar jonger is, maar toch zou je die dingen er zo graag voor laten......

Ieder uur dat je ongi uitblijft is er een groteren kans op een zwangerschap...........
Dus succes

Hier een digitale knuffel!

hoi meiden!!

Balen voor degenen waar het nog niet bij gelukt is!! Al mijn steun voor jullie hier.

Bij mij is er nog steeds niets te zien......word zo'n beetje gek hier. Ik ben zo bang om te testen, en ook bang dat ik gewoon ongi ga worden. Het zeurt al wat in mn buikje. Ik wou dat het zaterdag was, dan moet ik van mezelf testen!!

Ik duim voor de rest van jullie!!

liefs janine

quote: linny25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-10-2005 17:25:51'));

... Ik vind het zo knap dat jij altijd zo positief kan blijven en vertrouwen blijft houden, daar heb ik echt bewondering voor...

Hoi! Ben ik weer!

Nou zo positief en vol vertrouwen ben ik niet altijd hoor! De laatste tijd gaat het gelukkig goed / beter.

Heb al heel wat huilbuien en dipjes achter de rug. Maar ik heb een man die erg positief is en ook nog eens heel lief en vol begrip... dat houd mij ook een beetje op de been denk ik.

Ik heb ook periodes gehad dat ik er teveel mee bezig was... en juist in die periodes leek het of iedereen om me heen 'zomaar' ineens zwanger was. Ben daarom ook een tijdje niet op het forum geweest. Had zo genoeg van het 'zwanger worden' dat ik zelfs ben gestopt met foliumzuur. (tegen niemand vertellen hoor! ) Alles wat me aan zwanger worden deed denken heb ik eventjes op een laag pitje gezet. En ik moet zeggen dat ik daar wel van ben opgeknapt.

Dat foliumzuur ga ik gewoon weer slikken als ik zwanger raak natuurlijk! Sommigen zullen me misschien dom vinden, maar ik voel me hier goed bij en dat is me heel wat waard.

Nu ga ik mijn pc uitdoen... eten koken!

Doei doei

Terug
Bovenaan