13 oktober komt steeds dichterbij.....

hoi hoi

Ik kan het me gewoon niet voorstellen!! Mijn borsten zijn net zo slap als anders, ik ben niet misselijk, niet moe, hoef niet vaak te plassen.....niks wijst erop. En ik durf echt nog niet te testen. Als ik het weekend nog niet ongi ben, zal ik wel moeten denk ik. HELPPP!!!

De wedstrijd ging eigenlijk heel goed. Ik zag er erg tegenop omdat ik wel rekening hou met een eventuele zwangerschap, maar ik heb toch de 61 kilometers in galop helemaal afgelegd, en mn paardje werd na die tijd fit verklaard door de dierenarts en we hadden een 5e plaats!! Het was erg zwaar, maar ook toen wees er niks op dat ik wel eens zwanger kan zijn. Nou ja, als het wel raak is, zal mn kindje vast ook een paardengek worden hihi!! Hij is dan nu al ingeweid into the horses.

Ik wacht gewoon nog af, al weet ik nog niet hoe, maar het moet lukken.

Ik duim voor jullie!!

liefs janine

hallo,ik heb vrijdag nod en ik heb erge pijnlijke tepels,ook heb ik veel dorst droge mond en moet ik ontieglijk vaak plassen  niet normaal meer,ben ik net geweest en binnen 10 min.moet ik alweer en het kan zeker geen blaasontsteking zijn want dat is pijnlijk als je plast .Maar ja wel verschijnselen maar of het ook raak is......afwachten maar!!!!!
Ik ga niet eerder testen want dat heb ik al een paar keer eerder gedaan en dan alsnog ongi,zonde van het geld.Nou meiden sterkte allemaal  hopen op een positieve test,groetjes gea

Ha dames,
Ik heb sinds vanmorgen erg het gevoel dat ik ongesteld moet gaan worden, maar ik weet dat dat niks zegt. Zit nu op dag 25. Ik heb normaal erg korte cyclussen, dus het zou best es kunnen dat ik gewoon ongi ga worden.

Janine, ik moest zo lachen om jou opmerking dat je borsten net zo slap zijn als altijd . Sorry, maar het kwam er zo grappig uit.
Vind het trouwens onwijs stoer van je om 61 kilometer in galop te rijden!! Wat een conditie hebben jij en je paard  zeg! Petje af hoor.

Nou dames, wie weet is oktober wel onze maand. Tis niet voor niks de oogst maand he? Wie weet oogsten wij wel iets heel moois!

Liefs,

TeHa

Nou, m'n vermoedens waren helaas juist. Ben net ongesteld geworden en niet zo'n beetje ook, grrrrrrrr....

Weer een korte cyclus!

Nou dames, ik heb nu al m'n hoop gevestigd op jullie!
Zet 'm op!

TeHa, op naar ronde 5

Nou, het geldt helaas ook voor mij

Gisteren had ik nog de hoop dat het geen ongi zou zijn maar helaas zette het vandaag wel goed door.

Ik weet het, het is pas ronde 1 voor ons dus stel je niet zo aan zeg ik dan tegen mijzelf, maar met de onzekere frusterende  24 maanden in mijn achterhoofd en de medische molen voordat ik zwanger werd van mijn zoontje maak ik me nu al weer druk.

Heel stiekem hoop ik dat het nu niet zo lang gaat duren.

Succes allemaal de komende dagen voor diegene die nog niet ongi zijn en in spanning zitten en de andere meiden: op naar november!!!

Groetjes,
Rosanne

quote: bloempje-777 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-10-2005 19:39:41'));

Mijn NOD is donderdag.... het aftellen is dus weer begonnen. Spannend!!!

Dit was / is ronde 11, hoop dus dubbel zo erg dat het raak is dit keer. Wil zooooo graag.

Hé lief Bloemje!

Ik hoop van harte dat het deze keer raak is voor je, wij zijn onder hand wel een keertje aan de beurt, vind je niet?

Afgelopen weekend hoorde ik van vrienden van ons dat het bij hun in één keer raak was en dat ze dus zwanger zijn. Ze is uitgerekend op dezelfde dag als dat ik uitgerekend zou zijn. (2 weken geleden een MK gehad.) Het is een heel tranendal geworden i.p.v. een gezellig etentje met vrienden. We hebben wel bevestigd gekregen dat het echt schatten van vrienden zijn.

Ik ga voor je duimen de komende dagen!!!!!!!!!!!!! Een natuurlijk voor de rest van de dames die hun NOD hebben.

Liefs,
Linny

Heey Linny!

Bedankt voor je lieve woorden hoor! En wat moeilijk dat je vriendin is uitgerekend op de dag wanneer jij dat ook was... zal niet meevallen. Wel fijn dat je er over hebt kunnen praten met ze. Hoop voor jouw dat je snel weer zwanger mag zijn!

Kus van Bloempje

quote: bloempje-777 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-10-2005 17:02:02'));

Wat denken jullie? Mijn andere spulletjes gaan netjes aan de kant waar de tasjes liggen, maar wat doet ze met die test????? Die legt ze bovenop de kassa naast het pinapparaat!!! Wat een ongelofelijke doos zeg... zo'n mens moet toch snappen dat het erg persoonlijk is, zo'n test. Er stond een hele rij achter me!

Hé boempje,
Erg is het altijd hè, zo'n test kopen. Je voelt idd altijd dat je een rode kop krijgt als je om zo'n ding vraagt en dan kijk je om je heen of je geen bekenden ziet. Bij de drogist bij ons in de buurt liggen ze nu ook gewoon in het schap, gelukkig.
Hoe kun je het nu in je hoofd halen om zo'n ding boeven op de kassa te leggen?
Ik heb ook zo'n soort genante situatie meegemaakt. M'n man en ik waren vorige maand natuurlijk helemaal in de wolken met de zwangerschap en gingen vast een paar spulletjes kopen, waaronder van die buikcreme. Begon die dame achter de kassa een heel verhaal te vertellen over dat je het niet te dik moest insmeren en zo, ook met een hele rij achter me.....
Geweldig, goed bedoeld natuurlijk, maar ik had liever dat ze het meteen afrekende.

Wanneer ga je testen? En heb je al verschijnselen?

Wij zijn door de gyn 3 maanden met ovulatietesten aan het werk gezet. Gisteren was ie positief en we hebben geklust de afgelopen dagen, dus we zitten weer aan het begin van de lange, lange wachtweken.

Dikke kus terug,
Linny

Terug
Bovenaan