14 maanden en geen tanden!!!

Hoi Manon,
Klinkt gek, maar ben blij dat mijn zoontje niet de enigste is die wat aleter is. Hij kreeg zijn eerste twee tandjes  toen ie 1krap 11 maanden was en daar is het tot nu toe bij gebleven.
Hij is, net als jou zoontje, verder in alles erg snel. Hij kroop al met 7,75 maand (trok zich toen ook op tot staan en liep al langs de spijlen) en loopt sinds hij 11,5 maand is. Verder zit ie nu ook nog eens met de dop van de fles te spelen (en andere dingen die los en vast kunnen).
En wij ondertussen maar wachten op de andere tandjes, hihi. Maar ach, met de twee die hij heeft kan hij goed overweg, beetje te goed. Hij eet liever de korsten  dan het brood. Dan stopt ie een korst in zijn mond, rukt hem af en propt het restje dan nog even verder. En dan is het hap, slik weg, hoor.

Ok, ik wacht wel even af wat zijn tanden betreft, ze zullen toch een keer moeten komen, toch?
 
Het kan ook wel even duren, voordat er weer wat tandjes bij komen, mijn ervaring is, dat de eerste 4 relatief snel achter elkaar komen, en dan laat de rest weer even op zich wachten.
Er zijn in ieder geval geen problemen, anders had hij die eerste 4 ook niet gekregen.
Heel veel sterkte gewenst, want als de kiezen komen, zal hij er wel last van krijgen!
 
Hoi Manon,

Onze dochter (okt. 2005) kreeg twee tandjes onderin toen ze 8 maanden was, maar toen bleef het stil in de kaakregio. Heeeeeel stil. Tot nu toe: sinds een maand heeft ze 'ineens' vier tanden bovenin en de zevende tand is op komst (onder). Niet te vlot dus, maar nu komt het er dan toch allemaal aan. Leuk he?!

 
 Beste
je bent niet de enigste , mijn zoontje is nu binnen enkele daagjes ook 11 maanden en heeft nog geen enkele tand. Wordt er echt ongerust van. 
Nu zie ik wel boven dat er twee witte bobbels zitten. Hoektanden denk ik. Vreemd toch. Normaal zijn het de onderste eerst of Boven? 
 
Maar kzie niets. 
Hmm.
 
groetjes 
 
Terug
Bovenaan