17 januari 2009 FORUMDAG!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

We zijn er helemaal uit. De winnaar is 17 januari 2009! We spreken af om 10.30 uur. Ik neem contact op met Monkeytown om eventueel een tafel te reserveren.
Uiteraard hou ik jullie op het forum op de hoogte van alles.
Degene die zich hebben ingeschreven per e-mail krijgen een e-mailtje op dit moment met de uitnodiging.
Als je je niet hebt ingeschreven en toch mee wilt, laat het mij dan even weten dan zorg ik dat ik zorg dat we genoeg stoelen hebben!

groetjes Mariska en Feline

Hoi Mariska,

Wat lief dat je dit allemaal geregeld hebt!

Groetjes, Karin

Hoi Mariska,
ik zag net al het mailtje in mn mailbox. (echt super handig die datumprikker).
Ik had dus Nee opgegeven voor 17 januari maar aangezien het mij toch wel heel erg leuk lijkt ga ik gewoon regelen dat ik dan niet hoef te werken.
Dus noteer mij maar met Danielle,
groetjes van Sonja

oja en bedankt dat je dit hebt geregeld!

Hoi Karin,

Geen dank hoor, vind het erg leuk om te doen!

Hoi Sonja,

Ik kan het niet meer wijzigen op datumprikker, maar op mijn excel lijst heb ik het netjes aangepast. En je had al gezegd dat je je rooster nog niet wist, het zou dus mooi zijn als je het nu gewoon kan opgeven op je werk.

groetjes Maris

Heb hem in mijn agenda gezet. Hoop dat het gaat lukken want ook bij ons zijn de roosters van het nieuwe jaar nog niet bekend. En ik ben altijd om het weekend vrij, maar anders probeer ik wat te regelen. Heb er al zin in.

Groetjes Jiska en Mick

Hoi Mariska,

Ik ga hem noteren en nu maar hopen dat Maaike tegen die tijd loopt. Moet wel lukken denk ik. Ze wil wel graag dus.
Ga er dus maar van uit dat wij in ieder geval mee gaan en ik zal vanavond even met Henk overleggen of hij ook mee wil.

Gaan er nog meer mannen mee dat je weet?

Groetjes
Inge

gezelllig we hebben er nu al zin in....
x chan en mick

Terug
Bovenaan