17 januari 2009 FORUMDAG!

Hoi Inge,

Ook al loopt maaike dan nog niet, dat geeft toch niet? Kruipt ze gewoon in het rond.
En ik weet dat Linda haar man waarschijnlijk wel mee gaat en verder weet ik het niet. Maar uiteraard mag Henk gewoon mee!
Mijn man vind dat helemaal niks dus die gaat sowieso niet mee.

groetjes Maris

Hoi meiden,

ik heb hem ook al genoteerd, Mariska top dat je dit geregeld heb!! Maar ik ga proberen mijn man mee te nemen....want die vind zo'n ballenbak en ravotten ook wel leuk....net een klein kind zeg maar!! Maar kan ook zijn dat hij zegt....ja dag zoek jij het maar uit met al die mama's!

Liefs
Angelique en Jesse

Hoi meiden,

Mijn man heeft nu dus ook gezegd van, ik ga niet met alleen maar vrouwen op stap. Maar ik begrijp dat alle mannen dat hebben. Kunnen we niet tegen de mannen zeggen dat er nog meer mannen mee gaan zodat ze dan uiteindelijk dus toch komen? Is wel zo gezellig voor de mannen die mee zouden willen. Ik denk dat hij het namelijk wel graag zou zien hoe Marissa daar aan het spelen en klimmen is. En mijn vader woont in Amersfoort en ik zou graag 's middags met hem uit eten gaan maar zonder mijn man is dat ook niet leuk.

groetjes Linda

Hoi Linda,

Ik ga zeker proberen   om Henk mee te krijgen. We hebben de laatste tijd weinig met zijn drien ondernomen en ik hoop dat ik dan zwanger ben en dan zie ik het misschien niet zitten om overal achter Maaike aan te kruipen. Heb het er al met hem over gehad en hij zou nog even kijken als we een datum hadden. Nu heeft hij die dag nog niets dus ik ga het gewoon bij hem in de agenda zetten.

Zeg dus maar tegen jou man dat hij waarschijnlijk niet de enige is. Misschien volgen er zo wel meer mannen.

Groetjes
Inge

Nou ik zal nog eens vragen of mijn vriend mee wilt maar denk dat het nee blijft hoor.
Groetjes van Sonja

Hoihoi,

vraag ook wel even of peter mee wil gaan. Is ookwel handig als de oudere kids meegaan en ik bergreep dat die op een andere verdieping moeten spelen?
Trouwens wel een onwijs onhandige constructie, zeker als je meerdere kinderen hebt die  verschillende leeftijden hebben. Hoe werkt dat dan weet iemand dat? hebben ze dan iets van camera's zodat je de andere kids in de gaten kan houden?

groetjes chimene

Hoi meiden,

Henk heeft hem genoteerd hoor. Heb gewoon gezegd dat ik graag wil dat hij meegaat. Het kan alleen zijn dat er iets van zijn werk tussen komt maar anders gaat hij mee.

Groetjes
Inge

Vooralsnog weigert mijn man mee te gaan. Normaal is hij nooit zo moeilijk. Ben dus benieuwd of hij nog van mening verandert. Het wordt voor mij wel moeilijk om alleen te gaan met reizen met de trein. Hoop dus echt dat hij alsnog mee gaat.

Terug
Bovenaan