17 januari 2009 FORUMDAG!

Nou de wonderen zijn de wereld nog niet uit, ik heb het net met mn vriend besproken en hij wil wel mee!!!
Onder t mom van, ik wil wel zien hoe Daniëlle zich daar vermaakt.
Dus kom op mannen, als die van mij meegaat moeten jullie ook mee, haha.

En Linda, jouw man heeft ons toch al gezien op de JG-beurs, was dat zo erg dat ie nu niet meer mee wil , dat zal toc
Dat zal toch wel meevallen?

Nou groetjes van Sonja

doordat ik een smiley invoegde ging er iets mis met de tekst daarna. . . .sorry

Hoi Sonja,

Naar de beurs wilde hij heel erg graag mee omdat hij dat zelf ook interressant vindt. Hij is niet geschrokken hoor van jullie . Ik weet niet waarom hij nu opeens niet mee wil, maar het is nog ver weg dus misschien bedenkt hij zich nog wel. ik heb ook al gevraagd of hij haar dan niet wil zien spelen. Maar dat hielp nu nog niet. Probeer het over een paar weken gewoon weer een keer. En misschien scheelt het als er meer mannen mee gaan

groetjes Linda

Hoi Allemaal,

Begin januari moet ik aan de monkeytown doorgeven met hoeveel mensen we komen, dan zorgen zij dat we genoeg tafels en stoelen hebben. Is wel zo handig!
Dus tegen die tijd maak ik een hele lijst met mensen die meegaan.
En mijn man zal ik het ook vragen, maar ik denk dat het nee is en blijft. hahaha

groetjes Maris

Hoi meiden,

Ik heb het er dus ook met mijn man over gehad en heb gewoon gezegd dat ik het gezellig vind en heel eerlijk ook dat het makkelijk is dat hij meegaat, dan kan hij met Jesse in de ballenbak en dan kunnen de mama's even kleppen en op een gegeven moment draaien we de rollen gewoon even om! Dus hier gaat hij ook mee....en anders krijgt hij gewoon klappen hihi...nee hoor!

Dus Linda, bij deze nogmaals je man is niet alleen en jullie moeten er gelijk een dagje uit van maken....zo doe ik het met mijn man ook, na het middaguur gaan wij toch weer richting huis, want Jesse moet slapen en wij hebben 's avonds nog een verjaardag!! Dus drukke dag!!

Groetjes
Angelique

Hihi wat heb ik toch een makkelijke man(hiermee dan he?!?!)
Hij stond er op om mee te gaan.. Hij wil de dames wel eens ontmoeten die mij af en toe uit de put helpen en oplfleuren...
Hij is helemaal blij met dit forum en vind het dan ook bijzonder gaaf dat dit geregeld is!!!

En bij deze wil ik ook Mariska bedanken voor het organiseren!!!!!!
Je bent een toppertje!!!

Ik kom dus met de hele familie.. Oftewel Manlief 2 kinderen en ik natuurlijk!!!

Tot de 17de !!! (van Januari he!!!)

Oh super dat je meegaat!!! Mijn man gaat dus ook echt altijd mee met alles. Is heel teogeeflijk maar volgens mij wilt hij net nu een eigen wil hebben . Hahaha, nee hoor, misschien verandert hij nog wel van gedachten. Normaal is hij nooit moelijk met dit soort dingen. Wel super dat jullie ook komen Jolanda, helemaal leuk!!

Hihi dit wil ik natuurlijk voor geen goud missen...
Kijk er nu al enorm naar uit..
Klinkt misschien raar maar echt ik kan daar echt helemaal van opleven...
Ach ja zit nu al iets van 24 weken thuis en ben het een beetje zat dus als je dan iets leuks in het verschiet hebt liggen dan word je er wel vrolijk van

Maar jemig wat duurt het nog lang!!! Whahahha

Terug
Bovenaan