17 weken zwanger, bijna 20 weken echo spannend!!

<p>Hoi allemaal!</p><p>Morgen ben ik 17 weken zwanger van ons eerste kindje, maandag over 2 weken hebben we de 20 weken echo! Vind het echt mega spannend en de tijd lijkt voorbij te kruipen, ben niet echt bang dat er wat aan de hand is maar het blijft toch spannend he! Nog meer mensen die bijna de 20 weken echo hebben? Ik ben 5 juli uitgerekend :) </p><p>Lfs Nienke </p>

Hoi Nienke! Hier ook hoor! Vandaag 16 weken en heb 19 februari "pas" m'n echo. Klinkt nog zó ver weg :(  en mijn laatste echo was 31 december dus ondertussen wil ik wel weer eens kijken ;) .. op dit moment ook aan het wachten op de uitslag van de NIPT .. dubbel spannend dus!! Nog even geduld houden helaas :( X Danielle

Hoi Nienke! Hier ook hoor! Vandaag 16 weken en heb 19 februari "pas" m'n echo. Klinkt nog zó ver weg :(  en mijn laatste echo was 31 december dus ondertussen wil ik wel weer eens kijken ;) .. op dit moment ook aan het wachten op de uitslag van de NIPT .. dubbel spannend dus!! Nog even geduld houden helaas :( X Danielle

Hey, ik ben 17weken en 3dagen zwanger en heb 1februari en 8 februari een 20weken echo :) ben medisch dus extra controle en extra lang kijken naar de kleine beeb ?

Heey Danielle!
Ja zit zo lang tussen he! Onze laatste was officieel half december maar heb 2 januari ook nog een echo gehad omdat ik van de trap gevallen ben, er was gelukkig niks aan de hand met de baby dus eigenlijk een bonus echo gehad toen, wachten duurt zo lang he! Voor jullie dus ook nog extra spannend de uitslag van de nipt! Heel veel succes daarmee en hopen op een goede uitslag! :)
Hey Gebruiker10102526!
Ook spannend zeg! En ook nog eens 2 x! Extra spannend dus maar wel leuk dat je zo veel naar de baby kan kijken! Is toch elke keer speciaal vind ik! Hopen dat we allemaal goede uitslagen krijgen :)
Liefs Nienke

Super spannend, wij zijn nu 15 weken zwanger en kan nu ook niet wachten tot de 20 weken. Kijk ook elke dag in de brievenbus voor de uitnodiging voor de echo

Zijn ie zwanger van de 1e? 

Ik ben nu 16.1 en ook 19 februari de 20wkn echo, zo spannend ondanks dat het de 2e is. Ben ook echt benieuwd wat het geslacht zal zijn!

Heey gebruiker 10098421 en ummie!

Ja het is voor ons de eerste! Haha gelukkig weten we al wel wanneer wij de 20 weken echo hebben, 11 februari! Anders zou ik ook elke dag kijken hoor xD wij konden bellen dus wist gelijk wanneer we hem zouden hebben! Wij zijn ook super benieuwd naar het geslacht! We wouden het eerst niet weten maar zijn toch te nieuwsgierig! Haha!
Lfs Nienke 

Terug
Bovenaan