[quote quote=10158648]Houden jullie het voor je zelf dan? En kun dan het je voor je houden? Wij willen het voor ons zelf houden maar denk dat het heel moeilijk wordt Groetjes iris[/quote]
We zijn van plan om het wel aan onze ouders te zeggen, maar de rest weten we eigenlijk nog niet Denk ook dat het heel moeilijk word om het voor ons te houden haha!
[quote quote=10158663]Hoi Hoi, Ook ik meld me, ik ben momenteel 18w2d en ik heb 31 januari mijn 20 weken echo, gelukkig volgende week al, want ik begin mezelf langzaamaan gek te maken haha. Ben erg zenuwachtig, wij hebben niet gekozen voor de NIPT.. Wachten duurt lang…[/quote]
Oooh spannend volgende week al! Snap dat je gek word! Wij hebben ook niet gekozen voor de nipt dus ook wel weer extra spannend! Wachten duurt heeel lang! Nog een weekje voor jullie
!!
[quote quote=10158674]Hoiii ?
Ben vandaag 17+4 en heb 12 feb pas de 20w echo.. 2 januari had ik “gewone” controle bij de vk. Maar omdat ze het hartje niet kon vinden en de keer daar voor wel al, maakte ze toch nog even een echo gelukkig ? 12 januari een geslachtsecho gehad en het wordt een meisje ? 28 januari weer gewone controle bij de vk dus dat is allemaal mooi verdeeld tot 12 feb. Wel erg spannend of alles goed is met de kleine meid? (vorige keer wel al gezien dat handjes en voetjes compleet zijn enz)[/quote]
Hey! Een dag na ons! Wel fijn dat je de 28ste nog een gewone controle hebt! Die hebben wij 2 dagen na de 20 weken echo, 14 januari nog wel een gewone controle gehad en het hartje gehoord! Klonk echt super duidelijk en ze kon hem gelijk vinden, de echo die we hadden gehad toen ik gevallen ben zagen we heel goed handjes met 5 vingers zo schattig! Liefs Nienke