17 weken zwanger, bijna 20 weken echo spannend!!

Hier 18+3 weken, as woensdag de 20 weken echo. Geslacht blijft een verassing! Ben niet heel zenuwachtig, vooral leuk om de kleine weer te zien. Voel ook nog niets, ben benieuwd hoelang dat nog duurt. Heb ook geen idee hoe de placenta ligt. Het is al wel duidelijk zichtbaar, kan het niet meer verbergen. Succes allemaal!

Hoi, 

Bij mn 1ste voelde ik rond de 20 wkn pas iets. Ik had toen ook voorliggende placenta. Dus mn partner kon t toen pas later voelen. Nu herken ik t sneller en mn placenta ligt dit keer achter. T zijn bewegingen die niet door je darmen gemaakt worden. Anders. Kriebelen. begin lijkt t nog heel erg op actieve darmen.  Hier kun je echt niet om mn buik heen. Gaat stuk sneller dan de 1ste keer. 
Grtjs nvn

[quote quote=10158871]Hoi, Bij mn 1ste voelde ik rond de 20 wkn pas iets. Ik had toen ook voorliggende placenta. Dus mn partner kon t toen pas later voelen. Nu herken ik t sneller en mn placenta ligt dit keer achter. T zijn bewegingen die niet door je darmen gemaakt worden. Anders. Kriebelen. begin lijkt t nog heel erg op actieve darmen. Hier kun je echt niet om mn buik heen. Gaat stuk sneller dan de 1ste keer. Grtjs nvn[/quote]
Hey! Wat leuk dat je het al voelt! Je kunt bij mij alwel een buikje zien :) ben heel benieuwd wanneer ik de baby ga voelen! :)
[quote quote=10158848]Hier 18+3 weken, as woensdag de 20 weken echo. Geslacht blijft een verassing! Ben niet heel zenuwachtig, vooral leuk om de kleine weer te zien. Voel ook nog niets, ben benieuwd hoelang dat nog duurt. Heb ook geen idee hoe de placenta ligt. Het is al wel duidelijk zichtbaar, kan het niet meer verbergen. Succes allemaal![/quote]
Ooh spannend al bijna de 20 weken echo! Heel veel succes! :)
[quote quote=10158845]Goedemorgen! Bij ons ook 1e kindje .. hebben met 13+1 een vroege geslachtsecho gedaan en daar kwam uit dat we een meid krijgen! Ik hoop dat dat 19 feb bij de 20 weken echo nog bevestigd wordt anders kan ik een hoop spullen alweer weg doen haha. Ik voel (denk ik) nog helemaal niets behalve mijn darmen.. ook zie je bij mij nog helemaal niets ? .. mag ondertussen wel komen hoor!! Wat lijkt het me doodeng om geen hartje te horen zeg, gelukkig daarna weer wel dan! Succes allemaal! Wij zijn 11-07-2019 uitgerekend. Zin iinnnn. X Danielle[/quote]
Hey! Oh haha ook spannend dus nog, wij hebben nog niks van het geslacht gezien en de vorige keer zei de verloskundige dat ze toch waarschijnlijk nog niet konden zien, dus we moeten geduldig wachten tot de 20 weken echo haha! Succes!

Terug
Bovenaan