18 weken en nog geen buik

<p>Ik ben 18 weken zwanger en (helaas) nog steeds geen buikje of iets dergelijks. Ik kan nog mijn gewone broeken etc. Aan. Is dit normaal? Wanneer begon je het bij jullie te zien?</p><p> </p>

Heeft hij mij ook echt heel lang geduurd dat je echt iets ging zien. Denk pas vanaf week 25 dat het zichtbaar is. Broeken droeg ik wel zwangerschap. Maar zijn nu nog steeds shirts en jurkjes die ik pas van voor de zwangerschap. Ben nu bijna 31 weken 

Hoi! 
Heel herkenbaar, ik paste dan niet mijn eigen broeken meer omdat ik altijd hoge broeken droeg dat zat niet lekker. Maar ik heb pas sinds 2 weken een buikje erg bescheiden en ben nu 25 weken.  Je moet niet naar andere kijken, ik voelde me ook echt rot maar in eens komtie! En moet eerlijk zeggen, ben wel 25 weken maar mijn buik zit nog niet in de weg ?

[quote quote=10138258]Hoi! Heel herkenbaar, ik paste dan niet mijn eigen broeken meer omdat ik altijd hoge broeken droeg dat zat niet lekker. Maar ik heb pas sinds 2 weken een buikje erg bescheiden en ben nu 25 weken. Je moet niet naar andere kijken, ik voelde me ook echt rot maar in eens komtie! En moet eerlijk zeggen, ben wel 25 weken maar mijn buik zit nog niet in de weg [/quote]

Klopt maar zou al zo graag zon buik willen haha ..

Neem eens wat meer rust. Soms makkelijk gezegd dan gedaan, weet ik. Maar toch. 
wij zijn in oktober 2 weken op ‘zomer’vakantie geweest. Ik was toen 20 weken zwanger. In die 2 weken veranderde mijn buik van een paar kilo aangekomen naar babybuik?

Ik had opzich wel een buikje rond de 18 weken, maar dat zag je niet echt door mijn kleren heen. Kon veel broeken nog aan, en met 20 weken kon ik ook nog in een gewone bruidsjurk!

Ik ben juist een beetje jaloers! Ik had met 8 weken al een zichtbare buik. Moest met 25 weken ziek thuis gaan zitten vanwege rug- en bekkenpijn. Ondertussen elke dag commentaar van vreemden: “dat zijn er twee of drie hoor! Op een echo zien ze ook niet alles!” Vet irritant. Kon de laatste twee maanden niets meer doordat ik zo’n enorme buik had en heb nu, 3,5 maanden na de bevalling, nog echt een flinke hangbuik, allemaal overtollig vel, door die gigabuik. 

[quote quote=10138304]Neem eens wat meer rust. Soms makkelijk gezegd dan gedaan, weet ik. Maar toch. wij zijn in oktober 2 weken op ‘zomer’vakantie geweest. Ik was toen 20 weken zwanger. In die 2 weken veranderde mijn buik van een paar kilo aangekomen naar babybuik[/quote]
Haha jaaa rust is moeilijk te nemen met werk in de zorg. ik ben eigenlijk ook nog weinig aangekomen (1.8kg)

Terug
Bovenaan