[quote quote=10138357]Wees er blij om! Ik verbaas me juist en ben hartstikke jaloers op vrouwen die dus een ienieminibuik hebben. Heb bij al m’n zwangerschappen een megagrote buik gehad, nu 32 weken en heb een mooie ronde buik maar lijk wel uitgeteld. Het is megazwaar voor m’n rug en bekken en krijg na het koken of schoonmaken heel gauw last van m’n lichaam, autorijden, zitten/opstaan; het doet gewoon pijn. Ik hou daarnaast ook veel vocht vast waardoor ik opgeblazen ben dus hoop dat ik na de bevalling rustig en gezond kan ontzwangeren. M’n lichaam is wel naar de filistijnen, heb een hangbuikje straks denk ik![/quote]
Ik heb ook veel last van rug en bekken. Al is mijn buik nauwelijks zichtbaar er verandert wel van alles en ik heb altijd al een zwakke rug gehad. Lastige vind ik dus juist dat het niet meteen zichtbaar is en ik daardoor overkom als een aansteller.. terwijl mijn lichaam écht zwanger is ? sterkte voor jou!
Ik heb ook veel last van rug en bekken. Al is mijn buik nauwelijks zichtbaar er verandert wel van alles en ik heb altijd al een zwakke rug gehad. Lastige vind ik dus juist dat het niet meteen zichtbaar is en ik daardoor overkom als een aansteller.. terwijl mijn lichaam écht zwanger is ? sterkte voor jou!