@1984_Nathalie_1984

Hi Meiden, hier ben ik dan eindelijk met het goede nieuws

Alles gaat goed met mij en onze kleine uk. Ik ben niet langer zwanger, uitgerekende datum blijft 3 mei 2009
Ons aapje is 3,61 cm groot en hebben het hartje gezien & gehoord
Echt zoooo bijzonder en mooi. Echt gek dat dat in mijn buikje gebeurd.Toen we hartje hoorde zaten we beide in traantjes, hihih.

Thuis ff gezeten toen belde mama al en daarna papa gebeld op zijn werk. Toen kreeg ik ineens smsje van de tandarts om 10.10 uur dat ik daar om 10.20 moest zijn. Dus ikke snel gegaan, wist er niks van, stond niet in mijn agenda, hihih. Daarna naar mijn oma gegaan, want die woont daar redelijk dichtbij. Wou dat eigenlijk vanmiddag doen, maar was nu toch in de buurt. Daar broodje gegeten en nu net terug. Dacht moet eerst ff bij de meiden kletsen.

Wij zijn echt heel blij en opgelucht dat alles goed gaat.

Liefs Nathalie

Net terug van de verloskundige en het hartje van onze kleine Uk weer mogen horen. Dat was inmiddels alweer 3 weken geleden en het blijft zo onwijs fijn   Heel luid & duidelijk kon je het horen. Als ik er aan denk gaat mijn hart zelf sneller kloppen. Echt zo bijzonder dit

Uitslagen van glucose & hb waarde was gelukkig allemaal goed. Mijn bloeddruk was 139 over 75 dus ook niks op aan te merken   En ik ben 1 kilo gegroeid  Pff wat een opluchting zeg, hihi.
Morgen moet ik een afspraak maken voor nog een echo. Omdat onze Uk 3 weken geleden nog maar zo klein was, wil ze graag een goede termijn echo hebben. Ikke helemaal blij

Ik heb ook verteld hoe ik me de laatste 1,5 week voel, maar het schijnt er allemaal bij te horen, pff. Ik moest maar gewoon rustig aan doen. En als ik duizelig was met mijn hoofd tussen mijn benen gaan zitten. En niet teveel overal op letten.

Het eten gaat de laatste 1,5 week ook niet echt toppie en ik moest maar gewoon eten wat ik lekker vind  Ikke helemaal verbaasd. Ikke uitleggen dat ik juist zoveel mogelijk groente en gezond wou eten, omdat ik het idee heb dat dat het gezondst is. Maar ze zei als je op dit moment bijvoorbeeld zin hebt in patat moet je dat gewoon eten, dan is je lichaam daar aan toe. Nou dat gaat wat worden. Bah moet niet aan patat denken maar goed, haha. Rauwkost en fruit schijnt vaak wel te gaan. Dus moest me maar niet te druk maken zei ze en gewoon lekker genieten.

Meiden fijne avond en tot snel!

Liefs Ons

Gisteren hebben we onze eerste grote aankoop voor onze kleine uk gedaan.
Allemaal heel nieuw en spannend hoor. Maar ben helemaal blij met onze Quinny Buzz. We hebben complete set gekocht met kinderwagen, reiswieg, maxicosi, parasolletje, tas, muggennetjes & regenhoezen, zelfs nog met de boekjes erbij. Ideaal met lopen als mijn vriend met de k leine gaat lopen. En ik ga morgen stappen ondernemen bij de welzorg & gemeente voor Freewheeler add.

Vandaag hebben uk & ik lekker een lui dagje gepland. Ik wou eigelijk heel graag naar de jongen gezinnen beurs. Maar ik ben vrijdag middag ook al weg geweest naar Hengelo Geneusd bij de Prenatal & de Ikea. En daarna nog naar een vriendin in Almelo die een zoontje hebben van bijna 6 weekjes jong. Dus wel druk allemaal, maar kei gezellig. Ik merk dat ik nu gewoon ffies moet bijtanken. Gisteren lange rit om onze kinderwagen te gaan ophalen. Was echt moe gisteren toen we thuis waren tegen 18.30 uur. Daarom nu maar ff lekker luieren. Morgen weer een dag hè.

Wens jullie allemaal hele fijne zondag!

Liefs Nathalie

Hallo allemaal, hier een verslagje van hoe het vanmorgen gegaan is met de echo.
Ik ben helemaal blij, want het is allemaal goed met onze kleine Uk. We mochten uitgebreid kijken en zijn mooie foto's gemaakt. Onze Uk is nu 8,4 cm tegenover 3,6 cm van 3,5 week geleden. Echt zo'n verschil! Hebben nu handjes & voetjes mogen zien. Schedeltje, oogkast, zelfs twee hersenhelfden. Alles zag er allemaal heel goed uit. En nog steeds is de verwachte uitrekendatum 3 mei 2009. Mijn mams was mee en helemaal in tranen. Echt zo onwerkelijk allemaal. Nu is het echt een mensje. Echt onwijs mooi. Ruggegraadje, ribbetjes, alles erop en eraan. Placenta lag aan de achter zijde dat scheeld om de kleine te kunnen voelen. De vorige keer lag de kleine met het hoofdje links en nu rechts. Het lag lekker te slapen, maar als ik ging hoesten werd het wakker. Die meneer nam echt goed de tijd om alles te laten zien en heb het hartje weer mogen horen. Echt zo bijzonder dit. Ik ga lekker ff wegzwijmelen vanmiddag. Ben best wel een beetje moe.

Wens jullie nog hele fijne dag en tot snel!

Liefs Nathalie

Hallo lieve meiden, echt ongelovelijk dat bijna een jaar geleden dit topic is geopend en ik nu inmiddels 37 weekjes zwanger mag zijn. Ik ben vandaag oude topics gaan terug zoeken, omdat ik erg benieuwd was hoe het met iedereen gaat. Ik weet niet of de ''oude'' garde'' dit ooit nog zal lezen, maar ik zie af en toe wat namen voorbij komen waarvan ik denk: ''hey die kletste toen ook mee'' hihi. Erg leuk om dingetjes terug te lezen en te lezen dat meiden bevallen zijn enzo. We hebben toch een erg lange tijd met elkaar gezellig gekletst, dus dan is het wel leuk om ook ff te laten weten hoe de laatste loodjes zijn.

De laatste loodjes wegen het zwaarst zeggen veel mensen altijd en dat klopt idd ook wel. Ik heb helemaal geen dik buikje ofzo. Eigenlijk heel bescheiden. maar dat is misschien voor mijn lichaam ook wel het beste, want mijn heup heeft het op dit moment al zwaar genoeg. Ook veel pijn in mijn schaambeen, maar ach ik heb het er allemaal voor over. Het had veel erger gekunt allemaal meiden. Ik begin echt onwijs nieuwsgierig te worden naar onze kleine uk. Afgelopen woensdag hebben we al een generale repetitie gehad, want ik voelde me totaal niet lekker, voelde de kleine niet echt super meer en wist niet echt wat me overkwam. We hebben een ctg gehad en gelukkig was alles goed. In mijn urine waren wat eiwitten gevonden dus zwangerschapsvergiftiging moest uitgesloten worden. Maar gelukkig bleek het allemaal loos alarm en mochten we na 4 uurtjes ziekenhuis weer lekker naar huis.

Offiiceel ben ik 3 mei uitgeteld, maar veel mensen hebben het voorgevoel dat onze kleine zich volgende week zal gaan melden. We zullen zien. Zodra ik bevallen ben en weer een beetje op krachten, probeer ik dit topic weer terug te zoeken om jullie op de hoogte te brengen van ons babygeluk!

Liefs Nathalie

Hoi Nathalie.

Ik kom al een tijdje nu niet meer hier op de site maar was wel benieuwd hoe het met je ging.

je moet bijna bevallen of je bent nu inmiddels bevallen dat kan ook?

ik weet niet of je me nog kent we kletsten toen veel met Cilo die inmiddels al bevallen is.

Ik ben helaas nog niet zwanger ik ben geopereerd vorig jaar september en krijg volgende week me 1e IVF gesprek.

Ik wil je veel succes en sterkte wensen met je bevalling en uiteraard veel geluk met je kleine (sorry weet even niet meer of het nu een jongen of meisje wordt)

leuk om te lezen dat het goed met je gaat en je bent nu bijna 39 weken wat gaat de tijd toch hard.

groetjes
Patricia

Hi lieve meiden, hier een update!

Inmiddels ben ik bevallen van een gezonde dochter Gwen genaamd. Op 24 april kwam ze te wereld en woog 3225 gram & 49 cm lang. Gelukkig is de bevalling goed gegaan. Ik maakte me erg zorgen om mijn heup, maar die is gelukkig niet verkrampt of verdraaid. We genieten volop van ons mooie meisje. Ik zou nog veel meer kunnen vertellen, maar ben heel erg moe nu. Het is immers al laat. Toch wou ik jullie dit even laten weten.

Patricia wat lief dat je hier ff kwam kijken en reageren. Ik ken je idd nog wel. Jeetje meis zelfs geopereerd. Inmiddels zit je eerste behandeling erop dus. Hoe gaat ie nu met je? Spannende tijd voor je dus nu. Ik zal voor je duimen en aan je denken.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan