Goedemorgen, zoals beloofd een update van mij. Sneller dan verwacht. Maar komt omdat ik op de woningbouwvereniging zit te wachten. Onze douchekop is namelijk stuk en ze kunnen tussen 8.00 & 12.00 uur komen. Maar aangezien ik al paar keer heb gehad dat er om 8.20 uur iemand dan op de stoep staat, dacht ik laat ik dat maar slag voor zijn. Maar nu zit ik dus met mijn duffe koppie beneden. Maar goed geeft wel ff tijd voor mezelf nu, want heb om 11.00 uur een afspraak.
Hier erg drukke week gehad. Heel veel regeldingen. Word gek van die instanties en regelwerk. Tis zoveel en zie soms ff door de bomen het bos niet meer. Maandag ochtend had ik fysio en maandag middag al begonnen met dingen regelen en uitzoeken. Gisteravond laat heb ik eindelijk een aantal dingen naar de brievenbus kunnen brengen, pfff. Maar goed het grootste deel is achter de rug.
Gelukkig deze week niet heel druk gehad met revalideren. En dat komt ook wel ff goed uit, want mijn lichaam doet ff niet zo lief. Mijn zieke heup speeld op, doet erg veel pijn, kan soms nauwelijks van de bank komen. Ben er alweer paar keer door heen gezakt. Fysio gaat dan ook niet zo lekker. Heb wel oefeninge gekregen, maar die werken tot nu toe nog niet echt. Momenteel stekende pijn in mijn linker pols. Doordat ik hypermobiel ben en zwanger is alles weker hè. Maar goed we zien wel hoe het gaat meiden.
A.s. woensdag hebben we onze 1e echo waar we erg naar toe leven. Mijn vriend & ik groeien ook steeds meer naar elkaar toe, kletsen meer en das wel heel erg leuk om te merken. Het gaat dus allemaal zijn gangetje wel hier. Buikje groeit. Kan nog steeds mijn ene eigen broek aan, die vroeger veel te groot was en nu prima pas. Spijkerbroek die gewoon maten te groot is gekocht en heb positie spijker rok. Heel soms heb ik wel eens zwarte broek aan die niet dichtkan, maar waar ik dan gewoon buikband over doe. En langer shirt dus dan valt het niet op. Heel het dorp hoeft het van mij namelijk nog ffies niet te weten, hihih.
Maar had gisteren gezwommen en mijn ex baas wist ineens dat ik zwanger ben. Hij had het gehoord van zijn moeder. Mijn paps & zijn moeder werken samen en papa had het blijkbaar niet voor zich kunnen houden, trotse opa, hihi. Vind het nu ook niet zo heel erg mee. Ik moet nu echt uitkijken wat ik aan doe als ik het nog ffies geheim wil houden. Als woensdag alles goed is met de kleine zien we wel weer verder hè meiden. Ben erg benieuwd hoever ik nu precies ben. Woensdag zou ik volgende de berekeninge 10 weken en 3 dagen zwanger zijn, maar of ik daar nog iets aan toe mag voegen, horen jullie later.
Wens jullie heel fijn weekend en tot spreeks!
Liefs Nathalie