@1984_Nathalie_1984

Hi Sahiton, leuk dat je ff lang kwam, hoe is ie met jou   meis?
Hier gaat het zijn gangetje. Best wel moe op het moment
Heb revalidatietherapie gehad vandaag. En sinds bijna een week 's  morgens misselijk
Er past nog maar 1 eigen broek, hihh. Dus tot nu toe lijkt alles goed te gaan
8 okt onze eerste echo. Dus erg spannend allemaal. Tis soms nog wel onwerkelijk hoor.

Liefs Nathalie

Hoi Nathalie,

Ik heb weer even bijgelezen!

Klinkt inderdaad wel of je al verder bent.
Maar dat dachten wij ook en dat was niet zo.
Dus ja gewoon even afwachten denk ik inderdaad.

Fijn om te horen dat het goed verloopt.

Ik zit al weer op 26 weken.
Hoef er nog maar 14.
Vreemd hoor dat het grootste gedeelte er al weer op zit.
Nog een aantal weekjes werken en dan trouwen en dan nog even en dan heb ik al verlof.
So wat vliegt de tijd!
Ik kan niet wachten tot die kleine er is!

Liefs
Anita

Hi Anita leuk dat je ff weer reagerd meis. De laatste dagen merk ik dat mijn buikje gegroeid is, heel apart om te werken. Morgen zou ik 8 weken zwanger zijn of misschien wel lang. Maar idd we moeten gewoon afwachten tot de echo. Ik vind de tijd nog niet heel erg snel gaan hoor meis. Wij kijken hier erg uit naar de echo van 8 oktober. Maar lijkt nog best lang te duren.

Gelukkig ben ik vandaag iets minder misselijk. Want de laatste nachten werd ik steeds al tegen 3.45 uur wakker omdat ik misselijk was ivm 6.30 uur dus dat is weer hele omschakeling. Maar ik heb het ervoor over en mag mijn handen nog dichtknijpen dat ik me niet slechter voel. Tis soms nog wel onwerkelijk hoor. Heerlijk geen rd-tjes meer dat wel. En krijg nu ook beetje meer vertrouwen in gelukkig. Al weet ik dat de eerste maanden eerst maar eens goed moet zien door te komen. Maar lichaam geeft ook wel signalen hè. Al is dat natuurlijk ook niet alleszeggend.

Vanmiddag heb ik geslapen en niet veel puf vandaag. Maar goed dan maar ff lui dagje. Morgen gaan we misschien naar de dierentuin. Teministe als het idd mooi weer word. Moeten we nog maar ffies kijken.

Wens jullie in elk geval fijn weekend! Liefs Nathalie

Hoi Nathalie,

Hoe gaat het nu?
Hier gaat het goed, zit alweer bijna op 28 weken.
nog 8 weekjes en dan mag ik al met verlof.
Nu gaat het echt heel snel.
Maar de momentjes waarop ik het moe begin te worden zijn nu ook begonnen.
Verheug me op de bruiloft en de tijd voor mezelf die ik krijg in mijn verlof.
Hoop dat alles bij jou voorspoedig verloopt.

Groetjes
Anita

Hier hele drukke week gehad, en weinig hier.
Het weekend ffies meer tijd voor mezelf dus dan kom ik ff bij kletsen
Wanneer ga je ook alweer trouwen Anita? Het aftellen kan nu een beetje beginnen hè meis. Leuk dat je weer ffies iets van je laat horen.

Hoe is het met de rest van de meiden? Zou leuk zijn iets van jullie te horen.

Liefs Nathalie

Goedemorgen, zoals beloofd een update van mij. Sneller dan verwacht. Maar komt omdat ik op de woningbouwvereniging zit te wachten. Onze douchekop is namelijk stuk en ze kunnen tussen 8.00 & 12.00 uur komen. Maar aangezien ik al paar keer heb gehad dat er om 8.20 uur iemand dan op de stoep staat, dacht ik laat ik dat maar slag voor zijn. Maar nu zit ik dus met mijn duffe koppie beneden. Maar goed geeft wel ff tijd voor mezelf nu, want heb om 11.00 uur een afspraak.

Hier erg drukke week gehad. Heel veel regeldingen. Word gek van die instanties en regelwerk. Tis zoveel en zie soms ff door de bomen het bos niet meer. Maandag ochtend had ik fysio en maandag middag al begonnen met dingen regelen en uitzoeken. Gisteravond laat heb ik eindelijk een aantal dingen naar de brievenbus kunnen brengen, pfff. Maar goed het grootste deel is achter de rug.

Gelukkig deze week niet heel druk gehad met revalideren. En dat komt ook wel ff goed uit, want mijn lichaam doet ff niet zo lief. Mijn zieke heup speeld op, doet erg veel pijn, kan soms nauwelijks van de bank komen. Ben er alweer paar keer door heen gezakt. Fysio gaat dan ook niet zo lekker. Heb wel oefeninge gekregen, maar die werken tot nu toe nog niet echt. Momenteel stekende pijn in mijn linker pols. Doordat ik hypermobiel ben en zwanger is alles weker hè. Maar goed we zien wel hoe het gaat meiden.

A.s. woensdag hebben we onze 1e echo waar we erg naar toe leven. Mijn vriend & ik groeien ook steeds meer naar elkaar toe, kletsen meer en das wel heel erg leuk om te merken. Het gaat dus allemaal zijn gangetje wel hier. Buikje groeit. Kan nog steeds mijn ene eigen broek aan, die vroeger veel te groot was en nu prima pas. Spijkerbroek die gewoon maten te groot is gekocht en heb positie spijker rok. Heel soms heb ik wel eens zwarte broek aan die niet dichtkan, maar waar ik dan gewoon buikband over doe. En langer shirt dus dan valt het niet op. Heel het dorp hoeft het van mij namelijk nog ffies niet te weten, hihih.

Maar had gisteren gezwommen en mijn ex baas wist ineens dat ik zwanger ben. Hij had het gehoord van zijn moeder. Mijn paps & zijn moeder werken samen en papa had het blijkbaar niet voor zich kunnen houden, trotse opa, hihi. Vind het nu ook niet zo heel erg mee. Ik moet nu echt uitkijken wat ik aan doe als ik het nog ffies geheim wil houden. Als woensdag alles goed is met de kleine zien we wel weer verder hè meiden. Ben erg benieuwd hoever ik nu precies ben. Woensdag zou ik volgende de berekeninge 10 weken en 3 dagen zwanger zijn, maar of ik daar nog iets aan toe mag voegen, horen jullie later.

Wens jullie heel fijn weekend en tot spreeks!

Liefs Nathalie

Hoi Nathalie,

Fijn om te horen dat het goed gaat allemaal.
Laat je het weten als je je echo gehad bebt?

De bruiloft is op 27 oktober, nog 3 weekjes dus.
Heb er zin in.

Ben afgelopen week begonnen met 2 uurtjes per dag minder werken.
Want het werdt echt allemaal een beetje te veel en te vermoeiend.
nog 11,5 week te gaan en dan is het zover.
nog ca. 6 weken voor mijn verlof (je moet 6 weken als je minder gaat werken).
kijk er wel naar uit nu.

Vanavond Fysio voor de Isias, ben benieuwd of het gaat helpen.

Heb jij opvang nodig als je kleintje er dadelijk is?
Dan zou ik je namelijk aanraden daar zo snel mogelijk naar te kijken i.v.m. wachtlijsten.
Wij hebben daar ook al een heel gedoe mee gehad, maar als het goed is is het nu geregeld.

Groetjes
Anita

Morgen echo om 8.40 uur daarna kom ik zo snel mogelijk langs om te vertellen hoe het is gegaan okay?

Ik moest vanmorgen ineens denken aan kraamzorg e.d. dat ik wil gaan uitzoeken of ik recht heb op meer uren hulp. Want dat zal dalijk ook wel geregeld moeten worden of niet?

Wij hebben zoals het nu lijkt geen kinderopvang nodig, omdat ik huismama word.
Over veel dinge hebben ik eigenlijk nog niet zo nagedacht. Ja vluchtig, maar wil gewoon morgen eerst zeker weten dat alles goed is met mij en de kleine.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan