1e echo/follikelmeting gehad

he Tammy!

he he wat een gedoe allemaal he...
Als je nagaat wat er allemaal goed moet zijn en dan ook nog eens de timing vraag ik me altijd weer af....hoe kan het bij sommige mensen " perongeluk" gebeuren???? Er zijn zoveel factoren die mee spelen niet te geloven gewoon. En dan denk ik dat een van de grootste ook nog eens geluk is. Ik hoop dat die voor ons snel de kop op steekt en dat het allemaal gaat lukken. Het is en blijft gewoon een wonder (tje).
Nou voor jou is het nu dan maar afwachten of niet? Is je temp wel al omgoog gegaan zodat je zeker weet dat je ei geweest is? Die van mij is nog laag maar heb de laatste 3 dagen wel last van een opgezette buik, heb jij dat ook??
Nou ik ben benieuwd wat ze zondag zeggen. Wel vervelend dat ik iedere keer een andere gyn heb, wordt er een beetje simpel van, nog niet een keer de zelfde gehad. Hopelijk hoef ik niet maandag morgen terug voor de samenlevingstest want moet om zeven uur werken en kan echt niet weg . We hebben morgen (zat.) balans en moet dus veel werken....pffff en maandag ook. Maar ja we zien wel....dan regelen we wel weer iets.
Nou fijn weekend dan maar weer en hoor wel weer van je!

-x- Niekje

O ja nog iets :)
Wat was er bij jullie met de zaadjes?? Die van mijn mannetje waren te traag :-(...
Er waren er wel genoeg dus hoop dat dat dan maar voldoende is.... Dat wou ze dus ook met de samenlevings test controleren. En misschien dat hij nog een keer opnieuw iets moest inleveren...een keer testen zegt natuurlijk ook niet alles....

-X-

He Tammy!! Hoes ie??
Ben zondag weer geweest en mijn eitjes waren nog steeds niet genoeg  gegroeit...
Nog aan allebei de kanten een aantal van rond de 10 mm
Nu moet ik woensdag nog een keer terug om te meten en als ze de niet gegroeit zijn krijg ik weer provea en beginnen we weer opnieuw. Ik krijg dan wel 2 keer 50 mg clomid.Nou ik ben benieuwd want volgens mij ben ik dan helemaal niet meer te hebben. Ik had deze keer al met 1 tablet dat mijn stemmingen alle kanten op gingen door de hormonen. Kun je na gaan dadelijk met twee tabletten...arm manneke, maar ik heb hem gevraagd me te waarschuwen als ik te errug word. hahah. Nou ja we moeten er iets voor over hebben he.....en dat hebben we graag! Ik denk dat ik nog helemaal niet mag klagen als ik de verhalen van sommige lees. Petje af hoor!
Ik hoop dat jij ook snel meer weet...

Zijn er nog meer meiden waarbij het groeien van de follikels zo langzaam ging/gaat?? Ik zat nu al op dag 20 en ze waren net over de 10 mm.
Ze kijken nog tot woensdag   en het kan dat ik rond dag 26 dan nog een eisprong heb en anders breken ze de cyclus weer af en beginnen we van voor af aan...

xxx Niekje

Hee Niek! Gets wat vervelend dat je eitjes niet willen groeien! Maar als het met de hormoontjes wel gaat moet dat dan maar. Liever niet natuurlijk, maar ja zo heb je nix. Maar ik hoop voor je dat dat toch niet hoeft.

Mijn man zijn zaad was niet goed omdat er veel  met een afwijkende vorm waren. Dus die kunnen geen eicelwand doorboren. Maar percentages weet ik ook niet. Vandaag heb ik bloed moeten prikken en dinsdag heb ik het afrondende gesprek bij de gyn. Nu is het alleen zo dat deze cyclus anders is dan anders. Ik heb dus wrs woe mijn ei gehad (vorige week, op dag 17) en pas zaterdag ging mijn temp omhoog (tot zover geen verschil). Maar normaal heb ik altijd vruchtbaar slijm en dat heb ik nu niet gehad, en anders heb ik altijd een dag na mijn ei gevoelige borsten die in de loop van de week echt pijn gaan doen en nu voel ik helemaal nix!!! Dus ik ben bang dat ik ook niet voldoende progesteron heb (waar ik vandaag voor geprikt ben). Dinsdag bij die afspraak krijg ik daar de uitslag van dus ben erg benieuwd.

Ik moet zeggen dat nu ik 'weet' dat ik niet zwanger kan zijn, ik eindelijk es rust heb en niet de hele dag aan het fantaseren ben over ben ik wel of niet zwanger. Tot mijn eisprong heb ik altijd voldoende afleiding, maar van ei tot nod ben ik een en al hyper! En nu dus niet, want die zaadjes hebben het toch niet overleefd (in de azijn ).

Nou succes met je eitjes, ik hoop voor je dat er nu echt een beetje schot in komt en anders toch maar weer aan de hormoontjes. Als dat alles is wat je man moet doorstaan hahahaha... wij vrouwen moeten echt véél meer doorstaan he.... die mannen moeten dus niet gaan zitten zeuren om een chaggie vrouw hahaha! En ja ik snap je helemaal met het niet begrijpen hoe een vrouw ongewenst zwanger kan raken... er kan zóveel misgaan op zoveel punten... echt onbegrijpelijk... dat net wij (de zwanger-wannabe's) er dan zolang op moeten wachten... zucht... Maar goed, ons gaat het ook lukken!! Weliswaar met een beetje hulp, maar daar denken we tegen die tijd niet meer aan!!

Dikke kus,

Tammy

He Tammy,

Meid wat vervelend zeg wat ik allemaal lees, dus deze ronde is het gewoon niks geworden. Ik ben blij dat je het enigszins luchtig opneemt en het positieve punt er uit haalt, van het nu relaxter kunnen zijn. Knap van je hoor.
Ik hoop dat het volgende ronde natuurlijk wel voorspoedig gaat. Ik lees deze keer erg veel meiden waarbij het niet lukt of afgebroken wordt. Ik hoop dat het bij mij wel voorspoedig gaat. Ik had vanmorgen een meting en er was er een 11mm deze gaat het waarschijnlijk worden en tja hopelijk zeer  binnenkort de IUI.
Nou meid veel sterkte ermee en hopen op betere tijden.

groeten van Cindy

Terug
Bovenaan