1e echo, wat zeg ik op werk??

Leuk he, die reactie van ouders. Wij hebben meer en beter contact met mijn schoonouders, die hebben wij het ook al verteld. M'n schoonvader plofte bijna uit elkaar van geluk en m'n schoonmoeder moest gewoon een traantje laten. Echt lief!
Dit weekend of volgende week gaan we het mijn ouders vertellen.
Gelukkig heb je een leuke vk, best belangrijk. In de praktijk waar ik heen moet heb je er drie. Die wij hadden de eerste keer was erg aardig, maar er zit er ook een die ik liever niet heb.  Hopelijk hebben  wij vaak geluk...  
Begin  wel wat zenuwachtig te worden voor morgen. Gelukkig om 8:30 uur al! Heb op het werk tegen de dir. gezegd dat ik later kom omdat ik naar de dokter moet. Verder niets, hij vroeg gelukkig ook niet verder. Hopelijk morgen de rest van m'n collega's ook niet.
Heb jij volgende week ook vakantie? Heerlijk slapen!!
Ik hou je op de hoogte morgen!
liefs, daantje

Hoi kleine,
Ik ben net terug van de echo. Het was helemaal geweldig zo'n klein mensje! Alles is goed. Ik ben precies zolang zwanger als ik had gedacht: 9 wk en 3 dg. Hij/zij is nu 2,8 cm lang en alles erop en eraan. Ben helemaal blij en kan eindelijk genieten.
Hoop echt voor je dat jij donderdag ook zo'n mooie echo krijgt. Succes met wachten!
lfs, daantje (k ga nu maar gauw naar m'n werk...)

hoi daantje,

ben net terug van een gezellig weekendje met vriendinnen! dus vandaar late reactie! super hoor een leuke echo gefeliciteerd! heb ook echt heel veel zin in donderdag ben zo benieuwd. we gaan zaterdag op vakantie naar curacoa dus als alles goed is dat kan die week natuurlijk niet meer stuk. heb het dit weekend ook aan mijn vriendinnen verteld! viel natuurlijk een beetje op geen wijntje franse kaasjes controleren enz. ik dacht ach mocht het toch nog mis gaan dan zijn ze er ook voor ons! ze vonden het allemaal super leuk. nou succes met werken morgen of heb je al vakantie? ik worstel me door nog een week heen maar denk maar aan donderdag en aan de vakantie.genieten he!

liefs m

Hoi kleine,
Eindelijk weer een berichtje van mij. Misschien ligt t aan mijn computer, maar ik kon steeds geen onderwerpen openen.
Hoe was de echo??
Wij hebben het inmiddels ook aan onze beste vrienden verteld, waren erg enthousiast. Vooral het stel dat net een zoontje heeft. Mijn ouders werden helemaal emotioneel, had ik nooit verwacht. Ze zijn altijd super nuchter. Maar wel leuk allemaal.
Gaan jullie het ook aan meerdere mensen vertellen als de echo vandaag goed is?
Lekker dat je nog vakantie tegoed hebt! Mijn vakantie zit er bijna op, ik zit in regio midden. Heel veel plezier op Curacao!! Geniet er lekker van samen.
liefs, daantje

hoi daantje,

gisteren inderdaad echo gehad. wat leuk om te zien he! zag het vruchtzakje, hartje kloppen en al een mooie dikke navelstreng! zag er allemaal prima uit volgens de vk. was 8w 4d zwanger en ben 30 september uitgerekend! had het mijn vriendinnen en onze naaste vrienden al verteld konden erg moeilijk ons mond houden.
ik heb nu vakantie en we gaan morgen weg dus na de vakantie kunnen we al iets meer vertellen! op school vertel ik het denk ik pas rond de 12 weken. moet mijn vaste contract nog krijgen (eigenlijk al vanaf januari maar hij is er nog niet) dus wacht nog heel even. directrice zal niet blij zijn! staan er bij ons 5 op de nominatie zwanger te worden en ze kan er alleen maar sarcastische grapjes over maken.
wij zijn er heel blij mee ne kan nu met meer zekerheid genieten van het zwanger zijn!
wanneer ben jij ook al weer uitgerekend?

liefs m

Hoi, hoi,
Fijn dat alles goed is, jullie vakantie kan niet meer stuk! Ik ben 18 september uitgerekend, loop dus ietsje op je voor.
5 Collega's is ook wel veel, kan me voorstellen dat ze niet zo blij is. Op mijn school ben ik voorlopig de enige (weet je natuurlijk nooit zeker ).
Nogmaals een hele fijne vakantie gewenst!!
liefs, daantje

Terug
Bovenaan