Leuk he, die reactie van ouders. Wij hebben meer en beter contact met mijn schoonouders, die hebben wij het ook al verteld. M'n schoonvader plofte bijna uit elkaar van geluk en m'n schoonmoeder moest gewoon een traantje laten. Echt lief!
Dit weekend of volgende week gaan we het mijn ouders vertellen.
Gelukkig heb je een leuke vk, best belangrijk. In de praktijk waar ik heen moet heb je er drie. Die wij hadden de eerste keer was erg aardig, maar er zit er ook een die ik liever niet heb. Hopelijk hebben wij vaak geluk...
Begin wel wat zenuwachtig te worden voor morgen. Gelukkig om 8:30 uur al! Heb op het werk tegen de dir. gezegd dat ik later kom omdat ik naar de dokter moet. Verder niets, hij vroeg gelukkig ook niet verder. Hopelijk morgen de rest van m'n collega's ook niet.
Heb jij volgende week ook vakantie? Heerlijk slapen!!
Ik hou je op de hoogte morgen!
liefs, daantje
Dit weekend of volgende week gaan we het mijn ouders vertellen.
Gelukkig heb je een leuke vk, best belangrijk. In de praktijk waar ik heen moet heb je er drie. Die wij hadden de eerste keer was erg aardig, maar er zit er ook een die ik liever niet heb. Hopelijk hebben wij vaak geluk...
Begin wel wat zenuwachtig te worden voor morgen. Gelukkig om 8:30 uur al! Heb op het werk tegen de dir. gezegd dat ik later kom omdat ik naar de dokter moet. Verder niets, hij vroeg gelukkig ook niet verder. Hopelijk morgen de rest van m'n collega's ook niet.
Heb jij volgende week ook vakantie? Heerlijk slapen!!
Ik hou je op de hoogte morgen!
liefs, daantje