1e echo

Thanxs dames. Ik denk toch dus niet onredelijk. Wat supertje zegt klopt ook beide keren is het bij mij met ca 6 weken misgegaan. Maar het blijft al die tijd gewoon zitten. Beide keren op de termijnecho van 11 weken gezien. Ja en dan curretages. Je weet dat het niet goed is, maar je hormonen vliegen door. Ik snap vk wel, er kan nog veel mis gaan.
Toen ik wel een normale zwangerschap had durfden ze gewoon te zeggen dat ik mee geen zorgen meer hoefde te maken. Het hartje was piekfijn
Ik moet maandagavond, en ga er gewoon op aandringen, en anders naar een ander of naar het ziekenhuis heb ik bedacht. Ik hou jullie op de hoogte. Succes allemaal met jullie echo's. Laten we hopen dat ze goed zijn. Liefs

Ik heb vanmiddag een echo gehad, daarop was alleen een vruchtzakje te zien, volgende week moet ik weer komen, het vruchtzakje is wel gegroeid met de echo van 1,5 week geleden, dus ze houden het in de gaten. Wanneer moet je het vruchtje zien? Ik ben nu ruim 5 weken. Lfs van mij

@iris met 6 a 6,5 week zou er een hartje moeten gaan klopen. maar dan is het nog steeds maar een streepje dat je ziet hoor(+/- 3mm) . Met 8 weken krijgt het stompjes en met 10 weken heeft het kindje zelfs al vingertjes en teentjes. Als de vruchtzak groeit is dat een goed teken. Dan ben je alleen minder ver als dat je denkt.

@sven13 gewoon aandringen en anders een andere praktijk of gyn bellen. Je hebt groot gelijk hoor. Het gaat om jou en je zwangerschap en daar moet jij je goed bij voelen, niet zij!

Hoi,hoi,

Ik krijg als ik 7 weken en 4 dagen mijn eerste echo heb ook meerdere miskramen gehad.
Dan weten ze wel gelijk of het met het hartje goed zit.
Bij 6 weken klopt het vaak nog onregelmatig en dan ga je je daar weer druk om maken daarom hebben artsen vaak de voorkeur om minstens 7 weken te wachten.
Ik mag de 26e oktober voor de 1e echo o,o,o wat duurt het lang!
Tijd kruipt voorbij.......
Iedereen succes!!!!

Liefs Pupke

Dag allemaal. Ben vandaag bij vk geweest. Krijg eind 8ste week echo. Ben ik tevreden mee. Moet dus nog ruim 3 weken wachten. Ben hier blij mee. Beter als tot 12 weken wachten.

Terug
Bovenaan