1e echo

Supertje ben het helemaal met je eens. Het vreemde was dat ik nu niets hoefde te vragen kreeg hem gewoon gelijk rond die tijd omdat je tussen 9 en 10 weken kunt gaan bloedprikken voor die screening. Maar dan moeten ze wel je exacte termijn weten. Ze heeft hem trouwens naar 15 juni aangepast omdat de 16e curretage datum was, en ik ook twijfel of ik vrijdags of zaterdags ongesteld was.

Liefs

Soms snap je niet waar je aan toe bent. De ene keer zeggen ze dit en de andere keer dat. Vreemd he. Wel prettig dat ze de datum even heeft aangepast. Maar met de echo weet je het gelijk zeker. (al zegt dat nog niks hahahahah) Ik was 16 maart uitgerekend en 18 maart was de sterfdag van mijn vader. Die is anderhalf jaar geleden overleden. Heb heel de dag uitgezeten in de hoop dat hij toen niet kwam. Dat is gelukt want ons kereltje kwam op 25 maart.

Beter anders is het wel dubbel. Dan is hij toch een week later gekomen. Ik ben van mijn kereltje exact op 40 weken bevallen. Het kan altijd uit of inlopen. Dat maakt mij ook niet. Vind de eerste 3 maanden altijd het het meest spannend. Ook omdat het 2 x mis is gegaan natuurlijk. Maar daar weet jij alles van. Ik ben gelukkig steeds redelijk snel zwanger geworden.

Terug
Bovenaan