1e keer zwanger, na 10 weken hoor je 'vruchtje is dood'

hey meis, zoals je kunt lezen zijn er veel meiden die het zelfde hebben meegemaakt,
ik ook, ik ben 3 maanden terug bevallen van een kleintje van 13 weken en een dag,
bij de 2 de echo kreeg ook ik te horen dat het over was, het kindje was die dag helaas overleden.

nu na 3 maanden doet t nog steeds veel pijn en heb ik er veel moeite mee,

maar op een gegeven moment krijgt het een plekje,

ik wens je veel sterkte xxx christa

hoi crista20 ja,cker je gaat het op een gegeven moment wel een plekje geven,maar vergeten doe je het niet.Ik denk op dit moment nog steeds dat ik zwanger ben .mn menstuatie is nog steeds niet gekomen.gisteren had ik vlagen van misselijkheid.Op de test was nog niets te zien ,maar wellicht heb ik hem te vroeg gedaan.maar wij gaan ervoor.karin

Helaas kan ik meevoelen bij een late miskraam, want naast 3 x een vroege miskraam, heb ik vorig jaar november een kindje van iets meer dan 14 weken verloren (bij de 14 weken echo leefde het nog en bij de 16 weken echo bleek de baby net na de laatste echo te zijn overleden).

Mijn bevalling is toen opgewekt in het ziekenhuis en was echt hel op aarde, helaas.

Het lastige is soms dat je dit nooit vergeet. Je geeft het verlies een plekje en op een gegeven moment accepteer je wel dat het niet gaat zoals jij dat zelf wilt en dat de natuur voor jou heeft geselecteerd. Daar zit namelijk ook iets goeds in, ook al is het verdriet heel groot.

De littekens die dit verdriet en de teleurstelling achterlaten, moet je niet onderschatten.

Ik ben nu weer 15 weken zwanger en blijf soms onzeker. Vorige week heb ik een goeie 14 weken echo gehad. Enerzijds ben ik zeer positief dat het nu goed zal gaan, maar helaas ben ik soms toch nog onzeker.

De angst om nog een keer zo teleurgeteld te worden........is heel groot. Ik zal mij dus niet volledig kunnen overgeven aan deze zwangerschap, omdat dat gewoon te moeilijk is. Het is toch een soort zelfbehoud denk ik.

Ik doe wel mijn best om te genieten en volg de groei van mijn lichaam heel nauwgezet (tja als je voor de 6e keer zwanger bent leer je je eigen lichaam wel kennen), maar het blijft afwachten.

Ik wens jullie allemaal veel sterkte.

gr mama van MD

hoi meiden,

ja meis ken het gevoel ik had van het weekend weer een rot weekend,
ik heb ook t gevoel dat ik weer zwanger ben, misselijk, last van me borsten maar nog geen positive test, denk dat het nog te vroeg was om te testen.

ik heb ook een hel bevalling gehad, ook opgewekt.
deed zon pijn, en beleefde het in een groote roes.

nu 3 maanden verder heb ik maandag de uitslag gehad, waar uit ze niets konden halen omdat het kindje te verweekt was, ze hadden mijn kindje dus op water gezet en er was weinig meer van over ik weet dus niet wat het was en wat het verder mankeerde.

dat deed veel pijn maar kan er nu toch niets meer aan doen

fijne dag

x christa

hoi allemaal.ik hoop dar het nu wel allemaal goed gaat mama van md .Ik heb zelf een sterk vermoeden dat ik zwanger ben.mn borsten jeuken en heb of ik voel rare dingen bij mn eierstokken.Ik ben overtijd.Heb eergisteren een test gedaan maar was nog niet positief.heb wel dingen die ik vorige keer ook had.afkeer van gewone zwarte koffie en braken na het tanden poetsen.Ik zit me nu te bedenken wanneer ik weer een test zal gaan doen. Ik wens je verder een fijne zwangerschap mama van M.D. en dat je maar een heel gezond kindje mag krijgen.xx karin

hey crista20.ja dat gevoel ken ik .denk je zwanger te zijn maar ben je nog een beetje te vroeg met testen.Je moet naar je eigen lichaam luisteren.Ik hoop dat jou test net als de mijne   nu wel positief mag zijn.Ik denk wel dat we dat de volgende keer horen.xxkarin en geluk

quote: beestbende reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-07-2007 19:33:37'));

hoi allemaal.ik hoop dar het nu wel allemaal goed gaat mama van md .Ik heb zelf een sterk vermoeden dat ik zwanger ben.mn borsten jeuken en heb of ik voel rare dingen bij mn eierstokken.Ik ben overtijd.Heb eergisteren een test gedaan maar was nog niet positief.heb wel dingen die ik vorige keer ook had.afkeer van gewone zwarte koffie en braken na het tanden poetsen.Ik zit me nu te bedenken wanneer ik weer een test zal gaan doen. Ik wens je verder een fijne zwangerschap mama van M.D. en dat je maar een heel gezond kindje mag krijgen.xx karin

DAnk je wel!

Ik hoop dat je snel toch een positieve test zult hebben en weer een nieuwe kans krijgt!

gr mama van MD

Terug
Bovenaan