1e keer zwanger, na 10 weken hoor je 'vruchtje is dood'

quote: christa20 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-07-2007 10:25:57'));

hoi meiden,

ja meis ken het gevoel ik had van het weekend weer een rot weekend,
ik heb ook t gevoel dat ik weer zwanger ben, misselijk, last van me borsten maar nog geen positive test, denk dat het nog te vroeg was om te testen.

ik heb ook een hel bevalling gehad, ook opgewekt.
deed zon pijn, en beleefde het in een groote roes.

nu 3 maanden verder heb ik maandag de uitslag gehad, waar uit ze niets konden halen omdat het kindje te verweekt was, ze hadden mijn kindje dus op water gezet en er was weinig meer van over ik weet dus niet wat het was en wat het verder mankeerde.

dat deed veel pijn maar kan er nu toch niets meer aan doen

fijne dag

x christa

Wat ontzettend jammer dat je geen uitslagen hebt gehad. Het zal moeilijk zijn om dat een plekje te geven.
Weet je het is gewoon lastig.
toen ik nog geen uitslagen had, had ik liever dat er niets gevonden was, dan zou het pech zijn en kon het ook nog een keertje wel goed gaan
Toen ik de uitslag kreeg dat er een afwijking was gevonden bij de baby, vond ik dat verschrikkelijk. Enerzijds maakt het dat makkelijker te accepteren.
Anderzijds maakt dat een nieuwe zwangerschap (deze dus() moeilijker, omdat ik nu bang ben dat er stiekem toch nog weer iets niet goed is en het alsnog een keer kan gebeuren.

Zo zie je dat er altijd twee kanten zijn. Het heeft zijn voor- en nadelen als je wel of niet weet wat er is gebeurd.

Ik wens je heel veel sterkte om het verlies en verdriet te accepteren en hoop dat je gauw een nieuwe kans krijgt.

Dikke kus

mama van MD

quote: mama van MD reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-07-2007 22:49:42'));

quote: christa20 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-07-2007 10:25:57'));

hoi meiden,

ja meis ken het gevoel ik had van het weekend weer een rot weekend,
ik heb ook t gevoel dat ik weer zwanger ben, misselijk, last van me borsten maar nog geen positive test, denk dat het nog te vroeg was om te testen.

ik heb ook een hel bevalling gehad, ook opgewekt.
deed zon pijn, en beleefde het in een groote roes.

nu 3 maanden verder heb ik maandag de uitslag gehad, waar uit ze niets konden halen omdat het kindje te verweekt was, ze hadden mijn kindje dus op water gezet en er was weinig meer van over ik weet dus niet wat het was en wat het verder mankeerde.

dat deed veel pijn maar kan er nu toch niets meer aan doen

fijne dag

x christa

Wat ontzettend jammer dat je geen uitslagen hebt gehad. Het zal moeilijk zijn om dat een plekje te geven.
Weet je het is gewoon lastig.
toen ik nog geen uitslagen had, had ik liever dat er niets gevonden was, dan zou het pech zijn en kon het ook nog een keertje wel goed gaan
Toen ik de uitslag kreeg dat er een afwijking was gevonden bij de baby, vond ik dat verschrikkelijk. Enerzijds maakt het dat makkelijker te accepteren.
Anderzijds maakt dat een nieuwe zwangerschap (deze dus() moeilijker, omdat ik nu bang ben dat er stiekem toch nog weer iets niet goed is en het alsnog een keer kan gebeuren.

Zo zie je dat er altijd twee kanten zijn. Het heeft zijn voor- en nadelen als je wel of niet weet wat er is gebeurd.

Ik wens je heel veel sterkte om het verlies en verdriet te accepteren en hoop dat je gauw een nieuwe kans krijgt.

Dikke kus

mama van MD

hoi mama van MD,

ja dat is ook waar, ik wist dat bij de geboorte het buikje niet goed was,
dat heb ik zelf gezien maar ja net als jij zegt sommige dinngen kan je beter niet weten.   bij de echo die ik als laatste had zag de echoscopiste dat het hoodje niet zo goed was de hersentjes dan er zat misschien vocht tussen.  

maar ja ik weet gewoon dat het niet goed was en het heeft a een beetje een plek soms heb je van die dagen dat het heel erg moeilijk is.  

ik denk ook nu dat ik weer zwanger ben, misselijk raar gevoel in me buik, en last van me borsten heb de vk al gesproken moet nog even wachten want vorrige week was de test negatief, dus even wachten en dan weer testen, iklaat het weten zodra ik weer heb getest,

bedankt voor je lieve woorden

liefs christa.  

Heel graag gedaan, ik hoop echt dat je weer zwanger bent.
Weet je ik vond het destijds gewoon fijn om te 'praten' met mensen die hetzelfde hebben meegemaakt.
De omgeving kan soms zo vol onbegrip reageren. Die begrijpen niet goed wat er in je omgaat als je zoiets meemaakt.

Dus als je nog vragen hebt of gewoon je  ei kwijt wilt, schrijf het lekker van je af. Hier is een goeie plek daarvoor.

Succes en dikke kus

mama van MD

Terug
Bovenaan