1e Kindje DEEL 2!

@ Joen dat is zeker balen ziek in de klusperiode. Maar altijd hoop houden!

Hier nog geed rd'tjes maar sterk het idee dat ze er wel aankomen maar wanneer???
Het wachten is killing. Maar mag verder echt nog niet zeuren zit tenslotte pas in rond 3.

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Jessy

@mammik:baaaaaaalen voor je................we zijn de eersten in maart zag ik......moeten wij maar positief nieuws brengen in maart!!!!

@deb2009: ik hoop natuurlijk ook voor jou dat het lukt deze maand, want jullie zijn ook alweer een jaar bezig, ben je vast ook heel ongeduldig.............hopen dat deze maand alles van het afgelopen jaar goedmaakt
@han: je wacht tot zondag met testen........spannend........ik zag trouwens dat je er nog een had geopend, ik ga daar binnenkort ook een keer buurten, want ik ben ook in juni vorig jaar gestopt. Jij had geloof ik ook geschreven dat er meer vriendinnen van je waren die 33 zijn en inmiddels zwanger zijn of bevallen, ik weet dat ik nog niet te oud ben, maar mijn vriend is inmiddels ook al 40, dus dan is het bij ons allebei een beetje minder waarschijnlijk.....dus even horen wat de huisarts morgen zegt..
@jessy: spannend ook voor jou..............duim met jullie mee

Wij hebben voorlopig even genoeg te klussen, volgend weekend pas weer eisprong dus niet zo veel te melden, morgen even naar de huisarts......ben benieuwd wat die zegt....

Fijn weekend allemaal

Veel liefs,
Fioon

@joen: ziek geweest, dan staat je hoofd er niet echt naar nee, maar wie weet helpt het wel...........tenzij je niet geklust hebt natuurlijk....

@tammytjuh en @linnie75: zie dat jullie ook in maart hebben, dus zat er net een beetje naast............zitten jullie vast in de klusweek, ook leuk!!!!!

nogmaals fijn weekend allemaaaal

Meiden, bedankt voor de felicitaties!

Het is nog steeds zo onwerkelijk.. Ik heb nog testen in huis dus denk dat ik er morgen nog maar 1 ga doen :)

@Deb: natuurlijk heb ik glitters voor jullie! Hoop dat ze voor jou nog werken vandaag, weet je al iets?

@Mammik: wat balen dat het weer niet gelukt is! Hopelijk helpen mijn glitters je voor de volgende ronde.
Eigenlijk heb ik helemaal nergens last van! Wat zere borsten, net als voordat ik ongesteld wordt. Volgens mij zijn ze ook wat 'opgezet'. Verder af en toe een soort van ongi-pijn, maar dan heel licht. Niet echt pijn, meer een soort zeurend gevoel.
Verder nergens last van! Hoewel, gisteren om 21.30 naar bed gegaan. Zou dat van een drukke werkdag zijn geweest, of... Ach, ik heb heerlijk geslapen!

@Deb (2de x): het is inderdaad bizar om ineens een positieve test  te hebben. Ik was een hele tijd echt in een jubel-stemming, nu door het werken weer een beetje down to earth haha. Maar zoals ik al zei: het is ongelooflijk! Ik moet er echt nog aan wennen hoor, misschien ga ik het pas echt beseffen na de eerste echo, of als je een buikje gaat zien haha.
Zaterdag gaan we het aan familie vertellen. Mijn vriend heeft het al aan 1 goede vriend verteld, ik nog niet omdat ik denk dat mijn vrienden het niet voor zich kunnen houden. En ik wil nog niet dat iedereen het weet, dus ze moeten nog maar even wachten. En dan kan ik ook zelf nog een beetje aan het idee wennen haha. Maar soms is het wel moeilijk hoor, om niks te zeggen!

@ Han: weet je al iets?

Meiden, hard klussen want we  willen smileys!
xx Floppie

Hmm, rustig hier!
Han en Deb, weten jullie al iets? Ik ben benieuwd, beide al lang bezig. Ik gun het jullie!

xx Floppie

Hoi allemaal!

@ floppie hoe voel je je? Geen kwaaltjes?

Hier nog steeds geen rd's. Vanochtend werd ik in bed wel wakker van hele erg kramp toen dacht ik daar komen ze. Maar tot nu toe nog niks.
Als ze er morgen nog niet zijn ga ik maar een test doen, verwacht er eigenlijk niks van, ben ook wel bang voor de teleurstelling.
Volgend weekend is het ook carnaval wil in die zin ook wel graag weten waar ik aan toe ben als ik niet zwanger ben vind ik het wel leuk om een drankje mee te kunnen drinken met de rest.
We wachten af, ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Jessy

Daar ben ik weer na een weekje vakantie. Ik voel aan mijn borsten dat mijn eisprong geweest is, dus het worden weer twee lange spannende weken! We zijn er wel veel minder 'mee bezig geweest' de afgelopen weken, de vakantie was gewoon heel fijn en we hebben niet echt opgelet op welke dag ik in mijn cyclus zat.

Floppie gefeliciteerd!!!

Beibi en Puck... wat een verdrietige berichten. Ik wens jullie veel kracht en sterkte toe. Zwanger willen worden brengt veel emoties met zich mee, en ook als je zwanger bent blijft het spannend. Ik heb net weer bericht van een vriendin gehad dat ze ook een miskraam heeft gehad. Bleh!!

Mammik: Balen zeg. Nieuwe ronde maar weer...  

Han en Deb: Nou, ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat!! Ik hoop op goede berichten.
Jessy: Ik duim voor je!!

Hey Iedereen

Zet er maar weer een  bij.....
Was voor 80 % overtuigd van zwanger zijn, maar helaas na 26 dagen waren de rd's er weer.....

Ronde 10, over 26 dagen nod = 11 maart....
Lukt me effe niet om zo snel de lijst te kopieren en aan te passen....
Kunnen hem ook wel weer inkorten, toch....

Iedereen een happy valentine,

Gr Han

Terug
Bovenaan