Meiden, bedankt voor de felicitaties!
Het is nog steeds zo onwerkelijk.. Ik heb nog testen in huis dus denk dat ik er morgen nog maar 1 ga doen
@Deb: natuurlijk heb ik glitters voor jullie! Hoop dat ze voor jou nog werken vandaag, weet je al iets?
@Mammik: wat balen dat het weer niet gelukt is! Hopelijk helpen mijn glitters je voor de volgende ronde.
Eigenlijk heb ik helemaal nergens last van! Wat zere borsten, net als voordat ik ongesteld wordt. Volgens mij zijn ze ook wat 'opgezet'. Verder af en toe een soort van ongi-pijn, maar dan heel licht. Niet echt pijn, meer een soort zeurend gevoel.
Verder nergens last van! Hoewel, gisteren om 21.30 naar bed gegaan. Zou dat van een drukke werkdag zijn geweest, of... Ach, ik heb heerlijk geslapen!
@Deb (2de x): het is inderdaad bizar om ineens een positieve test te hebben. Ik was een hele tijd echt in een jubel-stemming, nu door het werken weer een beetje down to earth haha. Maar zoals ik al zei: het is ongelooflijk! Ik moet er echt nog aan wennen hoor, misschien ga ik het pas echt beseffen na de eerste echo, of als je een buikje gaat zien haha.
Zaterdag gaan we het aan familie vertellen. Mijn vriend heeft het al aan 1 goede vriend verteld, ik nog niet omdat ik denk dat mijn vrienden het niet voor zich kunnen houden. En ik wil nog niet dat iedereen het weet, dus ze moeten nog maar even wachten. En dan kan ik ook zelf nog een beetje aan het idee wennen haha. Maar soms is het wel moeilijk hoor, om niks te zeggen!
@ Han: weet je al iets?
Meiden, hard klussen want we willen smileys!
xx Floppie