1e Kindje DEEL 2!

Hey allemaal,

Ik had gister mijn NOD en nog geen rd'tjes. Ik had me voorgenomen om pas donderdag te testen als ik nog niet ongi was, maar vandaag heb ik een beetje een offday dus idee van mijn man doe toch een test en dan weet je dat in iedergeval. ik had nog een cb digitale test maar niet zwanger
ga me maar niet de illusie in mijn hoofd halen dat het te vroeg is na mijn ei (die was namelijk pas vorige week maandag). Ga nu maar wachten op de rd'tjes en dan naar de volgende ronde. En eerst nog carnaval vieren!

x Jessy

@floppy: geweldig, helemaal super, je hebt weer voor een dikke smile gezorgd in februari........hartelijk gefeliciteerd meid..........geniet er van

@mammik: spannend he al die tekentjes, ik hoop dat het voor jou deze keer ook "HET" mag betekenen!!!

@han en @deb: voor jullie nu spannend weekje............gaan jullie ook voor dikke smiles zorgen, ik duim voor jullie

@puck: ik weet niet of je het nog lees, maar wat ontiegelijk erg voor je. Je hebt gelijk als je zegt dat ondanks alles je altijd blij mag zijn als je relatie gezond is, dat is minstens zo belangrijk. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen.

@jessy: je weet nooit, houd nog even moed!!!

Fijne avond allemaal

Hey meiden,

Ik wacht nog geduldig af, ga echt niet eerder testen omdat mijn lichaam me echt voor de gek kan houden en zelf wel aangeeft of de rd's komen. Als volgens ovu test klopt en cyclus ook zou ik vrijdag of zaterdag de rd's moeten hebben.
Dus ik ga echt niet voor zondag testen hoor.....

Moet die dingen ook nog kopen trouwens....

Maar Floppie: GEFELICITEERD!!!!
Wanneer was jou ei????

En verder iedereen veel succes....
Ik schrijf ook op forum, Gestopt met anticonceptie in Juni en nog niet zwanger, wie ook????

Gr Han

@Han: Mijn eisprong was 28-1 geloof ik. Weet het niet meer precies, we hebben gewoon zonder nadenken de ovu-test gevolgd, dat heeft blijkbaar gewerkt!

@Floppie: GEFELICITEERD! En nu maar gaan genieten hoop ik voor je. Heb je al kwaaltjes?

@Fioon: Op dit moment voel ik eigenlijk niks raars. Voel me wel of ik ongesteld ga worden. Tenminste gisteren had ik dat idee, vandaag ben ik te druk geweest om ook maar iets te voelen.
Als het niet zo mocht zijn, dan laten we volgende maand even voorbij gaan, want ik wil weer even weten hoe mijn lichaam normaal ook alweer door een maand heen doet. Dat ik niet bij ieder steekje of iets meteen dingen moet gaan denken. Tenminste dat zeg ik nu, maar ik ben benieuwd of ik dat de volgende maand ook uithou. We zullen zien.

Liefs,

Wauw Floppie, wat ontzettend goed nieuws. Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!
Het is vast helemaal geweldig om een positieve test in handen te hebben. Het zwanger worden was al een spannende tijd, maar nu  gaat het pas echt gebeuren. Wanneer ga je het vertellen? Geniet ervan.

Han, Mammik, Jessy, Sjesje  laten we het goede voorbeeld volgen.  Floppie, heb je nog wat glitters voor ons?

liefs deb2009

floppie: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jihaaaaaaaaaaaaa

gefeliciteerd meid genioet ervan en hou ons op de hoogte!!!!!!!!!!!!!

als je idd 28 je ei had ben je nu ongeveer 2 weken.

liefs suus

hey lieve meiden

wat leuk om te lezen dat je zwanger bent floppie!
spannend hoor
ik heb vandaag mijn nod dag.
heb afgelopen van alles gevoelt zere tepels steken in buik beetje misselijk en duizelig alle tekenen van een evt. zwangerschap.
toch voel ik me ook weer net zo of ik ongetseld ga worden raar gevoel in lage onderbuik en van die vage zeurende pijn in me "baarmoeder" dus het zal helaas wel niet!
zo jammer...
ik hoop dat jullie allemaal heel snel zwanger worden wachten is zo moeilijk.
na al die negatieve zwangerschapstesten kan ik me bijna niet voorstellen dat er bij mij oo ooit een 2e streepje of kruisje kan komen te staan!
zucht............

liefs Rosalien

Terug
Bovenaan