1e ronde, 1e kindje. Wie nog meer?

<p>Hi!</p><p>Wij willen gaan voor een eerste kindje!</p><p>7 mei ben ik gestopt met de pil. In de nacht van 11/12 juni begon mijn ontrekkingsbloed.</p><p>Ik verwacht nu 8/9 juni ongeveer mijn NOD. Maar dit is natuurlijk nog gokken.</p><p> </p><p>Zijn er meer dames in dit dezelfde schuitje? </p>
 
Hee,
 
Wij gaan ook voor ons eerste kindje en dit is de eerste ronde!
Ik verwacht ongeveer 17/18 juni mijn NOD.
 
Als ik de app moet geloven wat gister (3 juni) mijn eisprong.
 
Nu rustig twee weken afwachten, hopelijk gaat de tijd een beetje snel ;)
 
Hi , 
 
Ik ben ook bezig met 1 e kindje 
 
14 april gestopt met de pil 
16 mei positieve ovulatie test gedaan nu afwachten.. 
vind het wel soms lastig hoor probeer er weinig mee bezig te zijn maar bij alles wat je voelt denk je aan zou het al zo zijn. 
 
Hebben jullie dat ook? 
 
Hee!
17/18 mei bedoelde ik natuurlijk haha
@Rizee oeh spannend. Zou fijn zijn als dat ook zo is. Wel geklust neem ik aan?
@gebruiker oh wat spannend. Dan is jouw nod nu ongeveer? Of al geweest zelfs.
Mag ik vragen naar welke aanleiding je ging testen met ovulatietest? Voelde je je op dat moment anders of had je er meerdere gedaan?
Wanneer ben jij van plan te testen?
Je bent zeker niet de enigste daarin hoor. Ik wil ook heel graag en dan merk je dat je met alles over heel erg op gaat letten. 
@liefdebenjij oh wat spanned! Was jouw cyclus gelijk al goed of nog heel erg verschillend?
 
Ik merk nu toch wel dat ik het heel spannend ga vinden. Ik weet ook dat het bijna nooit het geval is dat je gelijk eerste ronde zwanger raakt maar toch is er een kleine hoop. 
Ik ga wachten tot maandag, als er dan nog geen bloed te bekennen is ga ik testen.
Ik merk toch wel rare dingen. Maar ik link tot nu toe alles aan het ontpillen omdat ik nog niet verwacht dat het miss al raak zal zijn. (ze zeggen dat het erg op elkaar lijkt.)
Afgelopen dagen had ik het dag en nacht bloedheet. Ook had ik afgelopen weekend opeens veel witte afscheiding en af en toe krampjes bij m'n eierstokken. En het lijkt wel of ik af en toe meer ruik (maar dat zit misschien tussen m'n oren)
Herkent een van jullie dit?
Mag ik ook vragen hoe oud jullie zijn? En welke omgeving jullie vandaag komen?
Ik ben 22, m'n vriend 24 en wij komen uit een dorpje dichtbij Hilversum.
Vind 't fijn en leuk om zo contact te hebben met anderen! 
 
Hee! 
Leuk om te lezen dat jullie ook voor jullie eerste kindje gaan. 
Ik ben sinds 1 maart gestopt met de pil en wij hebben nu 3 rondes gehad. Nu ongesteld dus wij gaan hierna door naar ronde 4. 
Eerste maand een cyclus van 33 dagen, 2e maand 30 dagen en deze maand 29 dagen.
Overdag heb ik veel afleiding en ben ik er niet veel mee bezig. Als ik in de avond op de bank zit vind ik het heerlijk om hier van alles te lezen en ben ik er toch wel veel mee bezig. Wel meerdere symptomen gehad, maar nog geen een keer echt het gevoel gehad dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Denk dat de symptomen ook nog van het ontpillen kunnen zijn.
Ik ben 27 en mijn vriend is 26.
 
Hee,
 
@jojoo ik ben echt benieuwd of het de eerste keer zal lukken. Ik ga er zeker niet vanuit maar je weet het nooit! We hebben inderdaad flink geklust en we hebben de tijd rondom mn eisprong erg ruim genomen voor de zekerheid. 
 
Ik voel eigenlijk altijd wel wanneer mijn eisprong is en het klopt ook altijd met de app die ik gebruik, vandaar dat ik er ook wel op durf te vertrouwen dat de app klopt.
 
@liefdebenjij onze NOD is ongeveer op hetzelfde moment! Ben echt benieuwd!
 
Ik vind het niet gek hoor dat jullie er zo mee bezig zijn, ik heb dat ook! Ergens probeer ik gewoon te doen zoals altijd en wil ik er nuchter onder blijven maar toch ga je bij alles al op een bepaalde manier denken. Ik denk al na over de dingen die ik eet en stiekem heb ik ergens wel hoop dat het in 1 keer zal lukken, al is die kans natuurlijk klein.
 
Ik ben 25, mijn vriend is 32 en we wonen in het Westland, net onder Den Haag, we wonen 5 jaar samen en hebben net een huis gekocht :)
 
Leuk jullie te leren kennen!
 
@rompertje balen zeg dat het weer niet raak is!
Wel een mooie cyclus!
@rizee jaaaa lastig he!! Ik hoop het ook zo. Maar ik ga er echt niet van uit!
Leuk dat jullie een huisje hebben gekocht samen. Wij ook vorig jaar! Heerlijk!!
Zouden er mensen in een groepsapp willen?
Persoonlijk vind ik het makkelijker dan elke keer hier op het forum te kijken. 
Zoja dan kunnen jullie een mail met telefoonnummer sturen naar ashleyx1996@hotmail.com
Dan voeg ik jullie toe in een app groep. :) 
 
Terug
Bovenaan