1e ronde, 1e kindje. Wie nog meer?

Oh stom 16 mei verkeerd getypt... ik bedoelde 26 mei dus de NOD is pas volgendeweek .. 
 
de testen heb ik meer uit nieuwschierigheid gedaan om te kijken of je dat nou echt kan voelen en of die verschillende apps wel kloppen  
 
Hoihoi! 
Hier ook eerste ronde, eerste kindje.
Ik ben ergens begin april gestopt met mijn medicatie. (Ik heb endometriose, dus ik slikte medicatie waardoor ik onder andere niet zwanger kon raken) 
Op aanraden van mijn gynaecoloog de ontrekkingsbloeding en mijn eerste echte menstruatie afgewacht. Nu dus ronde 1 en mijn nod gok ik op 13/14 juni. Spannend dus!
 
@jojoo
Nee mijn cyclus is heeel onregelmatig. Me eerste ongesteldheid liet 60 dagen op zich wachten. Ik zit nu voor de 2e ronde aan de teunisbloemolie die ik slik tot aan de eisprong. Ik gebruik ovulatietesten om mijn ei te vinden. Vorige maand was me cyclus 29, dus heb zeer goede ervaring met teunisbloem. Hopelijk deze ronde ook zo maar dan wel raak! 
 
@gebruiker1013
Wel fijn dat je nu weet wanneer je je eisprong had!! Zag je de testen ook oplopen? 
@gebruiker1011
Oh jeetje. Gaat 't nu wel oké Dan nu je gestopt bent met je medicatie? Je moet wat uiteraard als je een kinderwens hebt maar toch haha..
Laten we hopen voor je dat het snel raak is.
@liefdebenjij
Oh dat is idd lang ja. Fijn dat het nu wel goed gaat met de teunisbloemolie. 
Ik zag laatst op een bericht idd erover. Ik heb ook gekocht. Wss zal deze ook niet heel net zijn dus dan wil ik er volgende maand mee beginnen. 
Hoop ook voor jou dat het raak zal zijn deze ronde!
 
We hebben een app groep, als er mensen dus geïnteresseerd zijn kunnen ze zich dus toevoegen. Even mailtje sturen met je 06 dan voeg ik je toe.
Ashleyx1996@hotmail.com
 
@jojooxx
hoihoi! Het gaat nu wel oké. Vorige maand veel last gehad, deze maand is het verdacht rustig. Wat krampen en bloedverlies gehad rond mn eisprong, die overigens een week eerder kwam. Daarna een soort radiostilte vanuit mijn buik. Ik ben heel benieuwd wanneer het gaat lukken. 
Ik stuur je even een mailtje met mn 06. Zou het heel leuk vinden ?
 
Hoi allemaal, 
Voor ons is dit ook de 1e ronde, 1e kindje. 
Super leuk en spannend. 
Ik ben begin april gestopt met de pil. Daarna een nette eerste menstruatie. 30 april een eisprong maar menstruatie bleef uit. Meerdere testen gedaan omdat ik mij zo anders voelde (dagelijks misselijk, zere borsten, krampen laag in mijn buik) maar testen bleven negatief. Vanochtend bij de huisarts geweest en zij denkt dat het een uitgebleven / onregelmatige menstruatie is door stoppen met pil. 
Vandaag weer mijn eisprong gevoeld en 19 juni verwachte NOD.
Spannend. Ik leef graag met jullie mee en samen verhalen delen. 
Groetjes Deb.
Ik ben 24 en mijn vriend 29. 
 
Terug
Bovenaan