1e ronde, 1e kindje. Wie nog meer?

Voor ons ook het eerste kindje, in april een miskraam gehad. Nu alweer in de 2e ronde. 
Vorige week net mijn menstruatie gehad, aankomende donderdag hopelijk mijn eisprong, dus flink klussen. ?
Hoop voor iedereen dat het snel zo mag zijn & allemaal goed gaat! ?
 
Ja hoor, wij ook! Ovulatie is vandaag volgens t appje dat ik gebruik, gisteren geklust.  
Ik voel mn ovulatie niet altijd maar als ik m voel is het van korte duur. Nu voel ik iets wat al ruim 3 uur gaande is... zo gek ?
Ik vind t allemaal wel heel spannend (op een leuke manier). 
Hoe gaat het bij jullie?? 
 
hey hey,
hier ook 1e ronde & 1e kindje.
nov. 2018 me laatste prikpil gehad en toen in eind januari gestart met de pil, maar kort geslikt omdat het mij en me vriend niet beviel, kreeg veel stemmingswisselingen (borderline).
toen 11feb een koper spiraal laten zetten maar meteen veel pijn en veel bloeden, 2x 3 weken lang bloeden, 2 weken niet en toen begon het weer opnieuw. omdat ik veel pijn en veel bloed had vertrouwde mijn huisarts het niet en die heeft me doorverwezen naar het ziekenhuis, spiraal zat goed maar daar zijn ze er achter gekomen dat ik cyste op me eierstok heb (geen idee of het op beide eierstokken zit, moment van echo zag ze maar 1 eierstok).
16 mei begonnen met me menstruatie en 20 mei tijdens me menstruatie de spiraal er uit laten halen, 22 mei eind menstruatie.
denk zelf zover ik heb kunnen voelen en te zien aan me cyclus (35dgn) dat ik gisteren me eiersprong heb gehad, enorme kramp/trekkend gevoel gehad bij me linker eierstok & natuurlijk is het dan altijd hopen dat het in de eerste ronde raak is
20juni is mijn NOD.
 
@MSnegeneen
Jeetje. Was je al ver? Hoop voor jullie dat het nu idd goed raak zal zijn. Maar eerst nog even klussen van de week! Succes!!
 
@pientie
Oooooh spannend. Wanneer is je NOD dan precies?
 
@gebruiker
Wat lief! Ben je zelf ook bezig of inmiddels zwanger of al kids?
@sannestar
Jeetje wat een verhaal. Spannend voor nu!! Laat je het weten? 
 
Hier inmiddels nog steeds aan het wachten. 7mei gestopt met de pil. Volgens mij heb ik 2 juni mijn eisprong gevoelt. Dus ik verwacht nu ongeveer 16 juni mijn NOD. Afwachten.....! 
 
Terug
Bovenaan