1ste ronde voor een tweede kindje

<p>Hi Hi, </p><p>Wij gaan sinds deze maand voor een tweede kindje, woehoee! ?</p><p>Wij hebben al een zoontje van bijna 15 maanden en kunnen niet wachten om weer met zo’n kleine friemel te kroelen haha. </p><p>16 augustus heb ik vermoedelijk mijn eisprong gehad en daaromheen hebben we flink geklust. Oh zo spannend nu we weer begonnen zijn, de kriebels worden steeds erger. Nu al! En dat terwijl we pas net zijn begonnen ? </p><p>Iemand die ook deze maand gestart zijn? Of iemand die al in een andere ronde zit? Ik weet niet wat het is, maar ik heb heel veel behoefte om gezellig op dit forum over zwanger worden te kletsen ? wie doet er mee? </p><p>xxx</p>

Wat leuk! En ook weer spannend! Wij gaan in September voor een 2e kindje. Onze zoon is nu ruim 2 jaar. Leuk om hier gezellig over te kletsen!
Xx

Super leuk! Spannend he.. ik klets gezellig mee! 
Wij hebben een zoontje van 9 maanden en zijn ook gestart voor een 2e. We wilden altijd al heel graag 2 kindjes dicht bij elkaar qua leeftijd. Begin augustus is mijn koperspiraaltje verwijderd en rond 9/8 heb ik mijn ovulatie waarschijnlijk gehad. Ik verwacht mijn NOD op 23/8. 
Kan me niet herinneren dat ik het zo spannend vond bij de 1e.. maar ik vind het wachten nu zo moeilijk. Nu weet je natuurlijk ook meer waar je aan begint, dus lijk ik het nog wel meer te willen ofzo. Bij de 1e hadden we zoiets van: we zien wel! Nu ben ik er veel meer mee bezig.. 

hai! Momenteel ben ik ongesteld, en hierna gaan we er weer voor :) we hebben een zoontje van bijna 17 maand.
Super spannend! voor mn zoontje een miskraam gehad maar wel beide zwangerschappen de 1e ronde raak.ben zó benieuwd hoe dat nu zal verlopen! 

Wij hebben een zoon van 10 maanden en zijn deze maand begonnen voor een tweede. Ik wilde twee kinderen vlak achter elkaar. Vorig keer was het meteen raak, ik hoop dat baby 2 niet te lang op zich laat wachten. Vingers gekruist ?

Heyhey
Hier ronde 3 voor kindje 2.
Ik heb een zoontje van 11 maanden  .
Super spannend allemaal weer en hoop zo dat het deze ronde raak is.
Ik heb rond 5 september  mijn nod. Dus moet nog eventjes wachten  ik verwacht  volgend weekend ergens  mn ei  . Ben gisteren met ovulatie testen begonnen dus ben benieuwd?

Heej, 
wij hebben gisteren besloten er in september voor te gaan. Onze dochter is dan 10 maanden. 
Vind het zo enorm spannend en heb er heel veel zin in. 

Ah heel erg bedankt voor het reageren, super leuk! 
Net als wat @Rak Sha zegt ben ik er nu nog veel meer mee bezig dan bij de eerste. Ik was toen na het verwijderen van mijn spiraal de eerste ronde zwanger, maar dat is toen helaas geëindigd in een BBZ. Daarna was het gelukkig weer snel raar (2de ronde). Ik weet dus dat het snel kan gaan en dat maakt het extra spannnend. Zal het weer zo snel lukken? ?
Ben vooral ook zo benieuwd naar hoe een tweede zal zijn. Ons zoontje is een lekkere deugniet maar was/is verder echt super makkelijk, dus we zijn een beetje verwend met hem haha. Hoe is jullie eerste kindje? 

Terug
Bovenaan