1ste ronde voor een tweede kindje

Hoi.
Hier ook 'bezig' voor een 2e kindje. Niet de 1e ronde trouwens, maar al 1.5jaar bezig. En dit jaar een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad én daarna nog een miskraam. We hebben al een zoontje van bijna 3 jaar. En vind t allemaal erg spannend. Ik verwacht dit weekend mijn eisprong, en hopelijk dan over 2 weken weer een positieve test. Al beginnen dan de zenuwslopende weken voor mij. 
Succes allemaal!
X

Ooooh meiden... ik kon niet wachten.. zojuist getest en ik ben gewoon zwanger!!! Zo bizar... maar zo blij! Ik duim nu extra hard voor jullie! X 

wauw!! Gefeliciteerd!!! was dit je 1e ronde?

hier de menustruatie voorbij dus we kunnen aan de slag haha

@puckelientje wel komen wat vervelend van mislukte pogingen! Word je onzeker van he. Hopelijk gauw goed nieuws voor jou!
@Rak aha gefeliciteerd wat lekker snel zeg!! Geniet ervan!
Ik ga dit weekend afwachten met testen, allemaal leuke dingen gepland en mooi weer dus wacht sws tot maandag of er dan nog geen menstruatie is! Ondertussen proberen we "gewoon" te genieten haha.

@Puckelientje: wat vervelend om te horen. Hopelijk kunnen jullie dit weekend lekker genieten. En dan kan je niks anders doen dan wachten...
@IDX: 1e ronde inderdaad. We waren er gewoon even stil van.. fijn dat jullie nu aan de slag kunnen! Doe je ovulatietesten of bijhouden in een app?
@CLaudia is gelukkig: gelijk heb je! Geniet van het heerlijke weekend wat voor de deur staat! En dan hopen op goed nieuws maandag! 

top zeg!!!
by mijn mk en daarna was ook 1e ronde raak dus vind wel super spannend.ben bevallen met een spoedkeizersnede dus zou t allemaal nog t zelfde werken....
ik gebruik een app en merk het ook wel de vruchtbare dagen :)

top zeg!!!
by mijn mk en daarna was ook 1e ronde raak dus vind wel super spannend.ben bevallen met een spoedkeizersnede dus zou t allemaal nog t zelfde werken....
ik gebruik een app en merk het ook wel de vruchtbare dagen :)

@rak sha, wat super gaaf voor je! Gefeliciteerd ?? Waardoor had je zelf al echt het gevoel dat je zwanger was? Iets specifieks of gewoon ‘gevoel’ zegmaar? 
@claudia, knap van je dat je nog even kan afwachten. Ik denk dat ik mezelf niet zou kunnen tegenhouden haha. Hopelijk kan je maandag een nieuwe week postitief beginnen ?
@IDK, succes ? 
Hier moeten we nog een weekje wachten op NOD. Heb wel al de hele week last van mijn borsten. Maar ben bang dat dat gewoon in mijn hoofd zit ? 

Terug
Bovenaan