1ste ronde

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik zit pas in de eerste ronde, en durf echt nog nergens op te hopen. Maar toch ben ik er ontzettend mee bezig.
Ik zag ook al meer meiden in de NOD lijsten staan die in de eerste ronde zitten. Dus ik heb mezelf ook maar bij de NOD lijst van februari gezet. Leuk om te zien bij januari hoeveel er al zwanger zijn geworden. Vooral leuk als iedereen dit goed bij houdt.
Wel spannend zo met z'n allen er naar toe te leven.
Maar wij zijn pas net bezig, ouwehoeren er veel over met z'n tweeen, maar willen het verder nog aan niemand vertellen. Zeker omdat we er vanuit gaan dat het nog wel even duurt voordat het raak zal zijn. Maar ontzettend leuk om het hier met jullie allemaal te delen! Ben erg benieuwd en ik hou dit forum inmiddels dagelijks in de gaten!

Welkom op het forum!

Ik ben net weer terug na een miskraam en zit nu ook in ronde 1, maar dan voor ons tweede kindje.

Het is inderdaad erg leuk om ervaringen te delen met mensen die ook proberen zwanger te raken!

Veel succes en ik volg graag je verhaal.

gr Sandra

Hoi Sandra,

Dank je wel voor je welkom! Ik heb nog niet zoveel verhalen dus. Eerst maar eens kijken hoe het allemaal gaat verlopen. Lekker veel vrijen en dan zien we vanzelf wel.
Wil er niet te veel mee bezig zijn. Maar dat lees ik bij iedereen hier, maar ondertussen.... haha.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik aan de ovulatietesten, gepland vrijen etc begin haha. Maar voorlopig even rustig aan dus en gewoon maar afwachten (hoe erg ik ook sta te springen haha).

Maar toch al wel ingeschreven op de NOD lijst, en dus ga ik straks ook aftellen...Terwijl ik dat ook eigenlijk niet wilde. haha. Wat is een mens toch vreemd he?!
Zijn er meer (aankomende) moeders die ook zo ongeduldig zijn, terwijl ze nog maar net begonnen zijn?

Hoi,
Welkom op dit forum!!
Ik weet nog wel hoe spannend het was toen wij net begonnen(zitten nu in ronde 9)
Ik wens je veel succes met zwanger worden!

Liefs Inge

Hoi hoi,

Ja, ik herken het helemaal. Ik zit ook in de eerste ronde en wij hadden ook min of meer afgesproken: we zien wel. Ondertussen ben ik er erg veel mee bezig. Heb ook een periode gehad waarin het idee alleen al me erg overweldigde (wat betekent dit eigenlijk allemaal), maar heb er nu heel veel zin in. Ik verwacht ook niet meteen in de eerste ronde zwanger te zijn, maar het zou natuurlijk wel kunnen. Dus hou je er toch ergens rekening mee en ga je bij alles wat je voelt denken dat je misschien toch wel zwanger bent. Tenminste, dat doe ik. Ik ben nog maar één keer normaal ongesteld geweest sinds ik gestopt ben met de pil, dus mijn cyclus ken ik ook nog niet zo goed. Eigenlijk kan het nog alle kanten op. Ik denk dat 17 januari mijn NOD-dag is, maar zeker weten doe ik het niet. Ik kan al bijna niet wachten om te testen, maar wil dat echt nog even uitstellen.

Ik kijk ook heel regelmatig op het forum en vind dit een hele leuke manier om er met anderen over te kunnen praten. En wat meer te lezen over de ervaringen van anderen. Veel plezier!

groetjes,
Zaz

hoi nino!

ook wij zitten in ronde 1 van ons eersate kindje.
We willen er nog niet teveel mee bezig zijn, maar stiekum houd ik toch de vruchtbare dagen in de gaten.

het is erg leuk om hier te praten over je twijfels, je verwachtingen en je lichaam die vreemde dingen doet als je ent gestopt bent met de pil.

praat gezellig mee!
ik ben ook al verslaafd hoor.
groetjes Carina

Hoi Nino,

Ik herken het ook heel erg.. Zit zelf ook in de eerste ronde, heb rond 22 jan mijn nod. Ben er toch meer mee bezig dan dat ik had verwacht. Ga er ook  niet vanuit dat het gelijk raak is.  Zeker als ik zie hoelang het bij de  meesten hier duurt zou het wel echt een wonder zijn.. Maar toch hoop ik er stiekem  wel op. Heb ook al we wel wat klachtjes maar dat komt denk ik door het 'ontpillen'. Spannend hoor deze dagen... Hoop voor je dat je gauw zwanger zult raken, dus blijven 'klussen'....

Groetjes,
Monique

Hoi Nino,

Welkom op dit forum.
Het is hier erg gezellig, en vaak ook leerzaam, al zeg ik het zelf.
Wij zijn nog niet niet voor het eggie aan het klussen, maar ook ik vind het spannend als mijn nod in zicht komt.
Ik hoop namelijk op een regelmatige cyclus, maar dat is ff afwachten.
Mag tot nu toe niet klagen, 29 en 31 dagen, dus het zit bij elkaar in de buurt.

Groetjes, Mickey

Terug
Bovenaan