1ste ronde

Ik zit ook in de 1e ronde en ik denk dat vandaag mijn nod is. tot nu toe nog niks, maar omdat ik nog maar 1 cyclus heb afgewacht, kan het ook maar zo zijn dat het nog een paar dagen later is. de laatste keer kwam het ook pas 's middags, dus ik wacht nog af. Maar vind het zo spannend.
Ik vind het ook leuk om er met mijn man over te praten en hier op het forum, maar vind wel dat de dagen langzaam gaan. Ik herken ook wat jullie zeggen dat je van alles voelt en overal iets achter zoekt. Terwijl ik voorheen nooit zo op signalen van mijn naderende ongi lette, dus weet ik ook niet wat ik ermee moet.
We zullen toch echt moeten afwachten...
Als de reddevils er zaterdag nog niet zijn, ga ik testen.
en jullie?
groetjes,
zaz

De dagen gaan ineens langzaam ja! haha!
Ik heb een hartstikke druk leven en normaal vliegen de weken voorbij.
Maar nu ben ik me ineens heel erg bewust van de dagen, hou ik alle data bij en ineens gaat dat zo langzaam, haha! Stom zeg!
Spannend voor iedereen die nu zo'n beetje ongesteld moet worden! Ik hoor graag wanneer jullie getest hebben en wat de uitslag is! Ik duim voor jullie!

Hoi Dames!!!

Nou voor mij weer een dag verder zonder de reddevils (zoals zaz het zo leuk noemt)
Ik wacht net als haar tot zaterdag en dan ga ik ook weer testen.
Ik wil het ook wel van de daken schreeuwen maar ja als er nog niets is valt er ook niks te vertellen.
Ik weet niet hoe het in jullie omgeving gesteld is. Maar ik word goed in de gaten gehouden en bij ieder pijntje zitten ze ojee!!!!
Iedereen verwacht het nu ook wel een beetje van ons en kijken er dan ook erg naar uit.
Dat maakt het nog leuker om het tevertellen.
Ohhhh het wachten is zo zwaar hahahahahaha.
Nou tot snel weer!!!!

Groetjes Francis

Oh, ik herken het verhaal van Francis ook zo. Ik ben zelf heel bang dat iemand in mijn omgeving het doorheeft. Als ik mijn moeder of mijn zus spreek, let ik ontzettend op wat ik zeg en hoe zij reageren. Zaterdag over een week is mijn zwager jarig en dan zie ik ze dus. Ik zit nu al te piekeren over hoe ik de wijntjes ga afslaan. Ik denk dat ze me echt meteen door hebben en dat wil ik niet. Ik wil niet de aandacht van zijn verjaardag afnemen en ik wil niet dat ze komen te weten dat we bezig zijn. Weet iemand een goed verhaal om dit te voorkomen?
Zaz

Zo te zien wordt zaterdag een spannende dag voor meerderen van ons...

Hoi meiden, houden jullie ons wel op de hoogte hier?
Ik moet volgens mij mijn eisprong nog krijgen, dus ik heb nog even haha!

Ik weet geen  goede smoezen om de aandacht af te leiden van de eventueel aankomende zwangerschap. Ik heb ook het idee dat iedereen het kan zien aan me.
Bij ons verwacht iedereen het ook wel, maar wij hebben steeds lopen roepen dat het nog wel een paar jaar duurt. Lijkt me zo leuk om straks te vertellen aan iedereen. Ben zo benieuwd hoe iedereen reageert!
Spannend!

Ik word helemaal blij om hier te lezen wie er allemaal zwanger zijn! Iedereen ook gefeliciteerd! Heb helemaal lekkere kriebels in mijn lijf! Heerlijk!

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik geen moeite daarvoor doe.
Iedereen weet dat wij nog een tweede willen en verwacht het toch al.

Toen iedereen het niet wist, deed ik het op een gegeven moment ook niet meer hoor die wijn laten staan.

Af en toe een wijntje kan niet direct kwaad, je moet natuurlijk niet gaan tanken, maar ja.....
Kijk ik was op een gegeven moment al heel lang er rekening mee aan het houden en als het dan nog steeds niet raak is, wordt je daar ook een beetje gek van. Toen ben ik er iets ontspannender mee om gegaan en dat bevalt mij erg goed.
Dat wil niet zeggen dat ik in het tweede gedeelte van mijn cyclus er iets meer rekening mee houdt.....maar ik drink gerust af en toe nog een wijntje.

En verder,.........we hebben flink ons best gedaan en volgens mij is mijn ei weer geweest. weet het niet zeker, maar ik denk van wel....

wanneer mijn NOD is, dat weet ik echter niet.......we zullen zien!

Oh ja, ben nog steeds in ronde 1 van kindje 2 (oe typte bijna 12......maar dat is niet zo...dat zijn wel erg veel kinderen....)

spannend voor degene die nu ongeveer hun NOD hebben. De dagen krupen inderdaad voorbij. Ik vroeg mezelf ook al af in hoeverre je nu al rekening moet gaan houden met een eventuele zwangerschap. Wat doen jullie hiermee?
Bijvoorbeeld het gebruik van pijnstillers en het nemen van een wijntje???

Nog 7 daagjes wachten tot NOD

groetjes en veel sterkte iedereen,

linda

Ik heb sinds mijn verwachte eisprong geen wijntjes meer gedronken. Bij anderen vooral onder het mom van: ik ben de bob. En ik weet dat het geen kwaad kan als je af en toe een wijntje neemt. Maar toch.
Van pijnstillers heb ik op verschillende plaatsen gelezen dat je gerust paracetamol kunt nemen. Liever geen ibuprofen e.d.
Zit nog steeds in spanning. had 17e NOD, tenminste dat denk ik, maar kan ook heel goed anders zijn. ben 17 november gestopt met de pil en weet nog niet zo goed hoe mijn cyclus loopt. Nog geen RD iig. als dat zaterdag nog steeds zo is, ga ik testen. Jullie horen het wel.
groetjes, zaz

Terug
Bovenaan