2 de maand zwanger

hey hoi!


Het is misschien een raar kwaaltje,maar begon zelf toentertijd wat meer en regelmatiger te eten.
Verder had ik af en toe last van duizelingen soms zo erg dat ik er bij moest zitten.
Maargoed dat zal ongetwijfeld per zwangere verschillen.

succes met je opleiding he!

groetjes
 
Hoi Annelies,

ik heb mezelf erg flauw gevoelt, moest op tijd eten en dus veel meer dan normaal. Daarnaast heb ik ook al erg veel last van bekkenpijn en last van mijn heup. Dit is mijn 2e zwangerschap. Bij de eerste had ik dit ook al,maar had er toen geen therapie voor, nu komt het veel eerder en heftiger.
Succes met je studie.
 
Wat dacht je van twijfel en somberheid?
Het is voor mij al weer even geleden (ben inmiddels bevallen) maar ik kan me nog goed herinneren dat na de aanvankelijke roze wolk van het zwanger zijn, ik, mede door de moeheid, me niet echt happy meer voelde.
Soms voelde ik me echt somber, en ik ging hard twijfelen over of ik dit allemaal wel wilde en of ik wel een goede moeder zou zijn en zo. Volgens mij maken best veel vrouwen een periode van twijfel door en dan vaak al in het begin van de zwangerschap.

Groeten,

N.
 
Hoi Annelies,

Ik had erg last van krampen! Geen buikpijnkrampen, maar krampen zoals je in je been hebt....maar dan in je buik. Misschien heb je er wat aan, succes met je studie.

Groetjes Babs
 
Terug
Bovenaan