2 de maand zwanger

Hoi Annelies,

Ik ben er gister achter gekomen dat ik zwanger ben van de eerste. Omdat ik vanaf 16-08 dit jaar niet meer ongesteld ben geweest is het erg moeilijk te schatten hoever ik ben. In oktober heb ik nog getest, maar die was nog negatief, ze schatten nu dat ik 5,1/2 week ben. Heb erg veel steken in de borsten, idd ook banden pijn. Mijn darmen gaan tekeer en ik heb nu al soms een moelijke stoelgang. Soms een misselijk gevoel, en steekjes in de lies.

Gr M.
 
Ik werd misselijk van luchten, echt alles vond ik stinken! Daarnaast was ik veel duizelig en had ik enorme vreetbuien. Ik at 6 maaltijden per dag en ben 7 kilo afgevallen in 6 weken!
 
In de eerste 2 maanden had ik veel last van mn borsten. Echt heel pijnlijk! Verder ontzettend moe en iedere ochtend eerst wat eten voordat ik uit bed ging (anders moest ik overgeven). Maar door dat laatste te doen, ging het heel goed!
 
Hoi Annelies,
Ben zelf a.s Vrijdag 8 weekjes zwanger.
Waar ik af en toe last van heb is pijn in de onderbuik een soort samentrekkingen. Verder de gevoelige borsten en pukkeltjes.
Veel succes met je opleiding
 
Beste mensen,

Bedankt voor al deze berichtjes, zoveel had ik er echt niet verwacht. Ik zal ze zeker kunnen gebruiken voor het werkje dat ik moet maken.

Succes nog met al de zwangerschappen en hopelijk zijn de kwaaltjes vlug verdewen.

Bedankt nog eens!
Annelies
 
Terug
Bovenaan