2 kinderen binnen 1 jaar.

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi,</p><p> </p><p>vanmorgen ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben van de 2e. Nu is onze zoon bijna 4 maanden. Ik was nieuwsgierig of er nog meer 2  kindjes zo dicht op elkaar hebben/ zwanger zijn van de 2e (of 3e enz) </p><p> </p>
 
Hoi, ja ik! Ook vanochtend getest, mijn zoontje is 7,5 maand.
Ik wilde een appgroep oprichten, wil je er ook in, stuur dan ff een mailtje naar jongemama2@gmail.com ??
 
Hoi, ja ik! Ook vanochtend getest, mijn zoontje is 7,5 maand.
 
 
Wauw dat is wel snel! Gefeliciteerd! Ik ben nu 11.3 weken zwanger van de tweede. Mijn dochter is 12 oktober 1 geworden. Ik vind het wel zwaar met een kleintje.. en heb deze zwangerschap veel meer last van misselijkheid e.d. Hoever ben je? En hoe gaat het?
 
@jongemama gefeliciteerd!! Ik zal je even een mailtje sturen :) 

@gebruiker dankje. Ben er vanmorgen achter gekomen dus ongeveer 4/5 weken. Tot nu toe gelukkig nog geen klachten, maar m'n vorige zwangerschap vanaf week 6 tot geboorte misselijk geweest. Hoop dat me dat nu gespaard blijft. 
vind je het zwaarder dan je eerste zwangerschap? 
 
Hoi,
 
Ik ook!??‍♀️
Mijn oudste zoontje is net 1 geworden en ik ben 2 weken geleden bevallen van mijn tweede zoontje :)
 
@momoftwoboys gefeliciteerd!!  Vond je je 2e zwangerschap anders/ zwaarder? Hoe is het nu! Hoe reageert je oudste zoontje? 
 
Ik ben 9 weken zwanger, en mijn kleine meid wordt volgende maand 1 jaar. 
 
Terug
Bovenaan