2 kloppende hartjes! :-)

Lieve meiden,

We zijn terug van het ziekenhuis met dikke tranen van geluk! We krijgen 2 kindjes!!! :)

De arts ging een echo maken en zag gelijk een kindje met een kloppend hartje! Waarop ik zei: "mijn man denk dat het er 2 zijn" waarop de arts zei: "oke, ik ga verder kijken" en ja hoor.....ze ging de bocht om en daar zat kindje nr 2 met een kloppend hartje! Wat zijn we gelukkig! Koning te rijk zeg!

Er zit wel een maar aan vast: de kindjes, overigens een een-eiige tweeling, zitten in 1 vruchtzak wat niet zo heel goed is omdat dat later in de zwangerschap complicaties kan gaan geven omdat ze van elkaar kunnen gaan pikken. Het kan ook zijn dat het ene kindje het niet gaat redden maar daar gaan we niet vanuit!

Ik blijf dus wel onder strenge controle van het ziekenhuis wat ik zelf super fijn vind! 1 Mei hebben we de volgende echo en m'n uitgerekende datum is 02-12-2012 mooie datum toch?

Meiden, onze dag kan niet meer stuk! Genieten hoor!
Bedankt voor jullie steun en lieve berichten van gister.

Dikke knuffel Lynn.

Woouwww Lynn! Wat GEWELDIG!!! en wat bijzonder dat je vriend het dus gewoon goed had! Zit hier helemaal te shaken, zo blij ben ik voor je/jullie! Wat ontzettend gaaf! Ga er lekker van genieten, jullie hebben het dubbel en dwars verdiend!!

Liefs Rianne

Jaaaa!!! Ow, wat ongelooflijk en geweldig!!! Zat steeds al te kijken of je al iets had geschreven, maar wat fijn meid! En die controle is alleen maar fijn!

Wow, ben er echt een beetje van onder de indruk... Super gefeliciteerd!!!!

Whaaaaaaaaaaa, meid! Dubbel geluk! wat ben ik blij voor je!!! Dat worden dus of 2 boys of 2 girls! Echt geweldig nieuws!

Enne het komt vast allemaal goed, 2 wondertjes in december!

Oh Lynn wat een nieuws!!!!!!
Ik heb helemaal kippenvel!!!!!! Jeetje, dit is gaaf!!!!!!
Jullie krijgen twee wondertjes!!!!!!

Blijf moed houden dat het allemaal goed gaat komen Lynn!! Dubbel geluk! Zo gaaf! Jullie hebben het echt DUBBEL en dwars verdient!!!

Heel veel lieve groetjes en een dikke X!!!!!!

Lieve Lynn,

Ik heb ook helemaal kippevel! Super twee kleine wondertjes!! Misschien dat je daarom ook zo misselijk bent. Pas nu nog beter op jezelf meis. Ik vind het wel gek en eng dat m'n voorgevoel klopt.

Liefs

Terug
Bovenaan