2 Testen gedaan maar heb niet het gevoel dat ik zwanger ben

Hallo moeders,

Als het goed is ben ik vandaag 4 weken en 5 dagen.
Het enige wat ik voel ik wat vermoeidheid en tot gisteren had ik menstruatiepijn, wat gezette borsten en zo nu en dan hoofdpijn.
Ik heb geen pijnlijke borsten, ben niet misselijk en heb geen enkel keer overgegeven!?
Nou heb ik wel gelezen dat niet iedere vrouw dezelfde symptomen heeft maar ik bedoel misselijkheid en overgeven hoort er toch echt wel bij????
Ik twijfel en ben zo bang dat het straks een leeg vruchtje is of dat het eindigt op een miskraam. Ik geniet liever van de zwangerschap maar er staan zoveel verhalen op het internet dat ik wel moet twijfelen.
Maken jullie dit ook mee?

Groetjes!

Hej meid, wees blij dat je nog nergens lat van hebt. Vaak begint het pas met 6 weken omdat het hcg hormoon dan hoog genoeg is. Daarom kun je ook pas vanaf 6 weken meedoen met moeders voor moeders. Week 9 tot 13 zijn de weken met t hoogst hcg hormoon. Dus denk dat je klachten nog wel komen!

Hoi,
Ik ben inmiddels zwanger van de vierde en heb ook nog nooit overgegeven, dus dat hoeft echt niet.
Ben wel met vlagen wat misselijk, maar er zijn ook meiden die nergens last van hebben. Misschien behoor je tot die gelukkigen.
Groetjes,
Anne

Hoi dames,
leuk dat jullie reageren.
@Yoy84, bedankt voor de verheldering! Ik denk vast dat het daarmee te maken zal hebben.
Ik stond er alleen niet bij stil, want ik heb contact gehad met moeders voor moeders en er werd idd uitgelegd dat ik vanaf de zesde week kon beginnen. Heb jij wel last van braken en misselijkheid? Hoe ver ben jij met je zwangerschap?
@ Anne, jij bent echt een geluksvogel! Het is je gegund meid. En misschien behoor ik idd ook tot die gelukkigen. Ik hoop het in ieder geval wel ;).
Hoe verloopt jou zwangerschap?

Veel liefs Ilham

Lieve ilham , ook ik heb nooit overgeven en voelde ik me niet zwanger alleen in week 9 en 10 misselijk geweest en ik ben 14 november bevallen van een zoon, dus het zegt echt niks.. Probeer lekker te genieten meid liefs Ziana

Hey ilham, ook ik heb op vermoeid zijn na, geen klachten. Ik snap dus goed wat je bedoelt. Ook jou idee, zal het niet goed zijn, spookte ff door mijn hoofd. Maar liet dat al snel los omdat ik me hiermee gek maakte. Zelf ben ik nu ong 5 weken en 1dag. Ik hoop dat je snel de rust in je hoofd vind zodat je kan genieten van het moois wat je mee maakt.

Hoi ziana,

leuk dat je reageert!
Gefeliciteerd met je zoon, ik hoop dat je een niet al te zware bevalling hebt gehad en dat je een gezonde baby hebt waar je heerlijk van kan gaan genieten!!!
Je hebt me enorm gerust gesteld, jij hebt er nauwelijks last van gehad. Jij behoort dus ook tot de geluksvogels :)
Ik ga mijn best doen om het gewoon los te laten en ga er lekker van genieten idd. Veel liefs Ilham.

Hoi Mar,
jij hebt er dus ook last van gehad hhh.
Fijn om te weten dat ik niet de enige ben.
En inderdaad ik maak mezelf er alleen maar gek mee, heb 2 nare dromen gehad in 1 nacht en hadden elke keer met de dood te maken. Dus ga het mijn best doen om dit gewoon los te laten en wat meer te genieten van mijn kleine rijstkorrel in mijn buik hahah (nog geen garnaaltje,geinig ze dat noemen)
Jij bent dus 5 weken en 1 dag? Nou dan schelen wij als het goed is alleen maar 1 dag haha.
Natuurlijk moet ik de termijn echo afwachten om er zeker van te zijn.
Ik voel me zo happyyyy dames, ik ben nog alleen maar vrolijk ongeacht de pijntjes.

Nou, we gaan met z'n alle lekker genieten van de zwangerschap!!!

Tot gauw en bedankt voor jullie steun!
Veel liefs Ilham

Terug
Bovenaan