2 Testen gedaan maar heb niet het gevoel dat ik zwanger ben

Hoi Ilham,

Ik geloof dat je al een antwoord op je vraag hebt, maar ik wilde je even feliciteren met je zwangerschap!
Enne, tot nu toe voel ik ook nog niets...
Bij mijn eerste zwangerschap ben ik trouwens zelfs niet misselijk geweest (ik weet het, ik heb geluk gehad!), dus laat staan dat ik moest overgeven.
Ik begrijp je twijfel, maar probeer vooral maar te focussen op de positieve test: die zegt op dit moment genoeg!

Hi Yoy,

22 weken, dus je bent al een stuk verder. Wat fijn zeg.
Een zwangerschap gaat jammer genoeg niet zonder klachten, maar we hebben ALLES voor ze over.
Ik wens je veel succes met je zwangerschap lieverd.
Groetjes.

Hi Lily, jij ook bedankt voor je reactie en bedankt voor de felicitatie. Dat is een goeie, focussen op een eindelijke positieve test inderdaad hahah.
Jij ook gefeliciteerd, je zult vast ook op een roze wolk zitten ;)
Hoe ver ben jij als ik vragen mag?

Veel liefs Ilham

Hoi Ilham,

Ik hou het voorlopig maar op 4 weken (donderdag een positieve vroege test en vandaag een gewone test gedaan, ik weet het dus niet precies, de eerste echo zal meer zekerheid geven).

Hou Lily,

het is inderdaad onzeker totdat we de termijnecho hebben gehad. Die van mij is pas 9 Januari wat voor mij aanvoelt alsof het een jaar gaat duren hhhh. 12 december 1ste afspraak bij de verloskundige. Misschien kijken of ik ergens anders eerder kan voor een termijnecho.
Ik hoor het graag als je wat meer weet ;)

Slaap lekker :)

Er zijn vrouwen die niks voelen, het maakt allemaal niks uit. Zolang er geen bloed is en de test positief is, ben je gewoon zwanger. Bij mijn eerste had ik ook pijnlijke borsten en elke ochtend misselijk (niet overgeven), bij de tweede voelde ik tot 7 weken helemaal niks. Daarna af en toe wat klachten maar niet noemenswardig. Ik was ervan overtuigd dat het fout zou zijn, maar niks was minder waar. Er loopt hier een mooie peuterzoon rond.

Hoi Bloempje,

leuk dat je reageert, weer een geruststelling ;-)
Ik heb inmiddels ook contact gehad met de verloskundige omdat ik 2 dagen geleden toch wat bruin afscheiding had. Ze gaf aan dat als ik er in week 7 nog last van zou hebben dat ze voor een extra echo zouden zorgen :)
Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap! En hoe ver ben je al?

Groetjes Ilham

Hey!

Ik lees nog gezellig overal mee en af en toe reageer ik. Ben momenteel niet zwanger maar vindt het proces nog even fascinerend als toen. Vind het erg leuk om mee te kijken!
Groetjes

Ik ben bijna 12 weken en ik heb geen enkele klacht! Alleen wat vermoeid, maar op mijn werk is het ook erg druk nu.
Geniet er maar van dat je geen klachten hebt, je hoort wel eens anders!

Liefs Daisy, junimama

Terug
Bovenaan