2 Testen gedaan maar heb niet het gevoel dat ik zwanger ben

Hoi Bloempje,

leuk dat je mee kijkt.
Ik lees ook al een tijdje mee hoor voordat ik zwanger was, gewoon leuk ;-)

Hoi Daisy,

ook fijn voor jou dat je nauwelijks last hebt van de kwaaltjes. En gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik heb inmiddels al meer last van de kwaaltjes helaas.
Onwijs veel last van buikpijn, te vergelijken als menstruatiepijn. Het houd maar niet op maar ja daarentegen ben ik niet misselijk en geef ik gelukkig niet over. Dus ik mag wel van geluk spreken.
Nog veel succes met je zwangerschap.
Leuk dat je hebt gereageerd.

Liefs Ilham

He ilham, mwwah viel mee half 7 ochtend vliezen gebroken en uit eindelijk 19:00 keizersnee gekregen herstel is wat pijnlijker maar we zijn nu alweer drie weken verder en het gaat de goede kant op! J'velino is een beetje verkouden zo sneu ! Ik hoop dat je december een goede echo zal hebben! Hoe ver ben je nu ? Xx ziana

Hoi Ziana,

gefeliciteerd met je baby!!!
Wel minder dat je een keizersnee hebt gekregen. Maar je hebt er wel wat moois voor gekregen.
Ik hoop dat J'velino al wat beter is. Ik heb trouwens in januari mijn eerste echo alhoewel ik gisteren wel een echo (ivm buikpijn)heb gehad maar er was nauwelijks wat te zien. Wel het vruchtje gelukkig.

Groetjes Ilham

Hallo allemaal,

Ik zit een beetje met hetzelfde. Heb nog maar net een test gedaan, is overduidelijk positief maar ik voel nog niet zo heel erg veel. Het is ook allemaal nog een beetje onwerkelijk...

Hoi pc74,

zo te zien hebben zijn wij niet de enige die er last van hebben hhhh.
We willen het zo graag en wanneer het is gelukt zijn we alleen maar bang dat het mis zal gaan.
Vooral in het begin is het erg spannend en best een beetje eng. Maar op een gegeven moment werd ik wel een beetje moe van mezelf!!! En nu ben ik er te moe voor om mij daarmee bezig te houden hahah heb er simpelweg geen energie meer voor ;-)
Geniet ervan en gefeliciteerd met je zwangerschap, het is je toch maar gelukt meid!

Veel liefs Ilham

Terug
Bovenaan