2 vriendinen same zwanger echt superrr...

Hey dames,

Ik ben zwanger samen met mijn schoonzus.
Ik ben zwanger van de tweede en zij van haar eerste
Ik ben 24-08-2008 uitgerekend en zij 13-09-2008.
Dus lekker dicht bij elkaar.
Mijn zoontje is ook nog 28-08 jarig dus dat word groot feest hahaha.

Groeten Marijke 21w 3dg.

ik ben tegelijk zwanger met mijn schoonzusje we schelen 6 daagjes leuk he>?

Bij de eerste was ik samen met mijn vriendin zwanger. Er zou een maand tussen  zitten, maar uiteindelijk is dat 3 maanden geworden (ik 6 weken te vroeg en zij 2 weken overtijd). Bij de tweede deden we het nog beter. Er zou maar 9 dagen tussen zitten. Uiteindelijk maar 8. Doordat ons dochtertje vlak na de geboorte is overleden en onze zwangerschappen verder nou ook niet echt vlekkeloos verlopen hebben we nu gezegd dat we niet meer samen zwanger worden. Dan kunnen we elkaar wat beter ondersteunen.
Het resultaat: Ik ben imiddels 12 weken zwanger en zij wacht nog even tot het eind van het jaar.

Ik moet zeggen ik heb het wel als bijzonder ervaren om samen zwanger te zijn. Je hebt altijd iemand die met je meevoelt en die het ook niet altijd makkelijk heeft en dan niet te vergeten samen lekker op pad en weg zwijmelen bij babydingen..... een ander heeft dan vaak zoiets van daar is ze weer, maar nu niet.

Claudia.

Hoi,

Ook ik ben zwanger samen met een vriendin van mij....

Heb bij haar op de lagere school gezeten, wij zijn toen verhuist en het contact is verwaterd....vorig jaar vonden we elkaar terug via Hyves.
Hebben een keer afgesproken, en het klikte als vanouds.
Zij had toen een zoontje van nog geen jaar en ik had ons engeltje Ninthe*...
Begin  september vertelde ze me dat ze zwanger is van een 2e wondertje, mijn menstruatie was op de hobbel, maar 30 september teste ik ook positief!!!

Zij verwacht haar kindje rond 9 mei, en wij rond 26 mei...
We zijn samen naar zwangerschapscursus geweest en wachten nu samen in spanning af wanneer onze kindjes geboren worden...

Liefs Randy
Mama van Ninthe* 18-11-06
34wk+3dgn zwanger

Ik ben samen met mijn zus zwanger schelen ook maar 4 dagen ... erg vet !!!

xbloem

whahah ja die is goed:)

ik ben zelf eind mei uitgerekend
mijn nichtje is eind juli uitgerekend
en een vriendin van me is eind september uitgerekend
erg leuk allemaal voor mijn vriendin is het de eerste en voor mijn nichtje en mij de 2de

liefs ilona

quote: claudise reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-04-2008 09:16:44'));

Bij de eerste was ik samen met mijn vriendin zwanger. Er zou een maand tussen  zitten, maar uiteindelijk is dat 3 maanden geworden (ik 6 weken te vroeg en zij 2 weken overtijd). Bij de tweede deden we het nog beter. Er zou maar 9 dagen tussen zitten. Uiteindelijk maar 8. Doordat ons dochtertje vlak na de geboorte is overleden en onze zwangerschappen verder nou ook niet echt vlekkeloos verlopen hebben we nu gezegd dat we niet meer samen zwanger worden. Dan kunnen we elkaar wat beter ondersteunen.
Het resultaat: Ik ben imiddels 12 weken zwanger en zij wacht nog even tot het eind van het jaar.

Ik moet zeggen ik heb het wel als bijzonder ervaren om samen zwanger te zijn. Je hebt altijd iemand die met je meevoelt en die het ook niet altijd makkelijk heeft en dan niet te vergeten samen lekker op pad en weg zwijmelen bij babydingen..... een ander heeft dan vaak zoiets van daar is ze weer, maar nu niet.

Claudia.

Wat heb jij een moeilijke tijd achter de rug en zo te lezen is deze zwangerschap ook heel spannend.
Heel veel sterkte.
Ik wilde ook even zeggen dat je een hele lieve vriendin hebt.
Dat ze op deze manier met je meeleeft en nog even wacht met zwanger worden.
Dat vind ik wel heel bijzonder. Super voor je!!

Groetjes Baukje
(4 zwangere vriendinnen, mei, juni, juli en sept uitgerekend en ik in dec pas.)

Terug
Bovenaan