2 vriendinen same zwanger echt superrr...

Wat heb jij een moeilijke tijd achter de rug en zo te lezen is deze zwangerschap ook heel spannend.
Heel veel sterkte.
Ik wilde ook even zeggen dat je een hele lieve vriendin hebt.
Dat ze op deze manier met je meeleeft en nog even wacht met zwanger worden.
Dat vind ik wel heel bijzonder. Super voor je!!

Groetjes Baukje
(4 zwangere vriendinnen, mei, juni, juli en sept uitgerekend en ik in dec pas.)

He Baukje,

Bedankt voor je lieve reactie. Ik moet zeggen het is een vriendin uit duizenden. Het is deze week inmiddels een jaar geleden en we kunnen heerlijk samen janken. Ondanks dat ze niet kan voelen hoe ik me voel (en dat is maar goed ook) leeft ze altijd wel erg mee. Ik heb ook niet het gevoel dat ik alles moet uitleggen, zelfs zonder woorden begrijpt ze wat ik bedoel. (Ik moet zeggen ook haar "man"is een topvent. Het zijn supervrienden voor ons!)

Verder is het wonderbaarlijk dat ik me op dit moment zo goed voel. Ik heb dit nog niet meegemaakt zo. Ik voel op dit moment ook no geen angst. Ik weet dat het allemaal nog kan komen, maar ik ben erg blij dat het nu gewoon eens goed gaat.

Claudia, 12+1

Hoi

Ik ben tegelijk zwanger met een schoonzus van me. we schelen 2 dagen. zij is 8 juni en ik 10 juni uitgerekend.. dus ben benieuwd wie er eerder is haha. kindjes kunnen ook uiteindelijk gewoon nog een paar weken schelen natuurlijk.
Alleen zien wij elkaar zeer weinig. zij woont in groningen en ik in zuid-holland dus je kan wel begrijpen dat we elkaar weinig zien. en hebben ook niet een super goeie band ofzo. maar toch is het wel grappig natuurlijk. zeker zo dicht bij elkaar :D

groetjes arina

Terug
Bovenaan